Slenderman ve proxleri

283 9 7
                                    

Son bir kaç gün Alex'te kalıyorum.O yaratık gerçekti.Buna anlam veremiyorum.O uzun adam kaldığım sürece gelmedi."Alice hadi gidelim " dedi.Bende "Tamam " dedim.

Yola doğru sürmeye başladık."Yarın sınıfça ormana kamp yapmaya gidicez hatırlıyorsun değil mi ? " dedi."Haa ? Umm..Evet hatırlıyorum" dedim.

Akşam olduğunda hala yoldaydım.Eve doğru gidiyordum.Yaşadığım yer Ormanlık bir yerdedir"Ohh..Sonunda " dedim.Anahtarımı cebimden çıkartıp anahtar deliğine sokup çevirirken kapı açıldı. Elimi kafamı arasına alıp sırıttım."Geç kaldın Alice yine" dedi annem.Bende " Üzgünüm " dedikten sonra yukarı çıkıp dolabtan bir siyah kot pantolon ve bir tişört çıkattıp giydim.Aşağı inerken bir yandan da söyleniyordum."Anne Yarın sınıfça kampa gidicez " dedim.Annem " Tamam " dedi.Ve bende " O zaman ben çantamı hazırlıyım " dedim ve yukarı çıktım.

Ormana giriş yaptığımızda Alex " Bak ben ne aldım ?" dedi.Bende " Kamera mı ?" dedim.O da " Evvet " dedim.Akşam olduğunda herkes ateşin başındaydı.Alex kamerasına vurarak "Çalıssana be !" dedi ve sonra tekrardan " Sonunda vurunca çalışıyor" dedi.Bende " İyi " dedim."Hadi herkes uyumaya gitsin " dedi öğretmen Herkes çadırlara girdik ve uyumaya başladım.

Bir ses beni uykumdan uyandırdı." Ticci Toby buraya " dedi.Gölgelerden bir kaç çocuk vardı."O da ne öyle baltamı " dedim." Eyesless buraya lan! " dedi birisi bu ses farklıydı.Sesler uzaklaşırken ben çadırdan niye çıkıyosam.Onları takip ediyorum ama kulağıma çınlama sesleri geliyordu.Ay ışığının oraya baktığımda.

Sarı gözlüklü,ağzında maske ve balta vardı.Diğerinde ise Lacivert maske ve göz yerlerinden siyah sıvı akıyordu." Ne işin var burda " dedi. Arkama döndüğumde Alex'i gördüm ve "Şu çocukları görüyormusun ? Ve kameran varsa kayda al " dedim. Alexte kamerasını çıkartıp kaydetmeye başladılar."Lanet olsun !" dedi Alex bende "Ne oldu " dedim."Kamera ikide bir karıncalınıyor "dedi.Bişey söylemeden "Uzun adam !!!" dedi. Aynı tarafa baktığımda evet o ,o adam "Hadi gidelim "dedim.

Bir Jeff The Killer HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin