Bu olaylar canımızı sıkmaya başlamıştı. Ayrıca sevilay'a sanırım aşık oluyordum. Daha ne olduğunu bilmediğimiz yaratık bize mesajlar bırakıyordu. Bu ipuçları bizi bir çiftliğe götürdü. Sevilayla beraber çiftliğin yolunu tuttuk. Çiftliğin yakınındakı evlere " bu çiftlikte kimin yaşadığını " sorduk. Bir kadın anlatmaya başladı .
- burada annesini kaybetmiş. Sadece babasıyla yaşayan küçük bir kız çocuğu yaşıyordu. Babası sürekli kızı döver,ona hakaret ederdi. Kız 16 yaşına gelince evden kaçtı. Söylenene göre kızın psikolojisi bozukmuş. Babası kızı bulunca yakmış.
Sevilay iyice korkmuştu. Günler geçti okula gittik. Ve sevilayın doğum günüydü. Onu yemeğe götürdüm. En sevdiği yemekleri yedirip ,gezdik. Ertesi gün okulda okulun popüler çocuğu Ozan sevilaya mezuniyet için beraber gitmek istediğini söyledi. Sevilayda heyecanla kabul etti. Evde her dakika bunu konuşuyorduk.Cenk: bu çucuğun neresini
beğeniyorsun
Sevilay: okulun en popüler çocuğu olduğu için olabilir mi?
Bu konuşma iyice sinirimi bozmuştu.
Akşam duşa girmiştim. Kafama şampuan sürerken kabinin dışında birinin beni izlediğini gördüm. Sanırım o yaratıktı. Korkudan yere düştüm. Sevilay da kapıdan seslendi
- cenk iyi misin
- sevilay sakın girme!!!! O burda
Sonra birden bire yaratık kayboldu...
Hemen çıktım duştan. Hızlıca üstümü giyip,sevilay'ı aradım. Bana dışarıya koştuğunu sôyledi.Ertesi gün araştırmaya devam ettik. Ve babasından dayak yiyip evden kaçan kızın, bu yaratık olduğunu bulduk. Ve babasının evinin ise Almanya da olduğu haberini aldık. Bu olaylar iyice psikolojimizi alt üst ediyordu.
Sevilay: eee Cenk Almanya ya mı gideceğiz ?
Cenk: gerekirse evet.
Sevilay: peki bu yaratık bizi neden seçti. Öldürmek için neden biz?
Cenk: Bilmiyorum sevilay ,hiç birsey bilmiyorum .
Araştırmaya devam ettik. Bu yaratıktan kurtulmak için tüm gücümüzle ipuclarını arıyorduk.
Sonra aklıma birşey geldi. Bu yaratıkla konuşmalıydık. Neden bizi seçtiğini bilmeden birşey yapamazdık.
Sevilay ise bu fikrin taraftarı değildi. 2 gün sonra , yani mezuniyete bir gün kala benim bir partnerim yoktu. Ancak okulda bana aşık birini tanıyordum"SİMGE " . uzun sarı saçlı, ela gôzlü tatlı bir kızdı. Partner olarak bir tek onla gidebilirdim. Ve ona sordum
Cenk: simge mezuniyet için bir partnerin varmı?
Simge: hayır ...
Cenk: benimde, belki beraber,,
Simge: tabii, olur .
Mezuniyet günü dans sırasında sevilay ayağını sakatladı. Hemen hastahane ye götürdüm "2-3 güne ayağı kalkar" dedi doktor. Benim herhalde en mutlu günümdü çünkü sevilayla, ozan' ı biraz daha görseydim delirecektim.