Jeg tar ikke Credit for denne fantasiverdenen den rettmessig tilhører Eirin Hunter!
Det nærmet seg solhøy og denne kvelden var det navnsermoni i Skyklanen. denne gangen skulle spranglepote å søskenene hennes Gråpels og Gullpote bli lærlinger etter måner med intens venting.Solen strålte over hele klanleiren.
Og klankatter dro på jakt,delte tunge og næt denne nydelige dagen.
og De 3 kattungene Spranglepote, Gråpels og Gullpote lekte kriger rundt I nærheten av dronningenhulen.Gullpote ropte høyt i latter "Dere får alldri tak i meg!" "ikke vær så sikker på det!" ropte Gråpels å kastet seg over Gullpote. Spranglepote kom sliten og anpusten etter å kastet seg over de 2 andre."Haha n..nå h..har vi deg Gullpote!"sa Spranglepote anpusten.
De 3 kattungene brøt ut i latter å lekeslåss en liten stund, men etter en stund tok de en pause fra lekeslåssingen
."hva nå?"sa Spranglepote utslitt.
Moren til de 3 kattungene medesinkatten i Skyklanen hvitsky en hvit hunnkatt med vakkre blå øyne kom mot dem "Kanskje dere skal gjøre dere klare til navnsermonien? Sa Hvitsky med en søt å rolig stemme. "Ja det er snart det!, jeg gleder meg til å få et lærlingnavn og en mentor!" Sa Spranglepote spennt. "Jeg også!" Sa de andre 2 I kor å begynnte å gå trave bort til dronningenhulen med Hvitsky.Det var helt stille I leiren å solen var på vei ned å navnsermonien begynnte å nærmet seg. "I dag får vi 3 nye framtidige krigerne" sa Hvitsky til Kortpels spennt. "Ja,jeg er sikker på at de 3 kattungene dine vil bli kjempegode krigere Hvitsky" sa Kortpels å smilte bredt.
Imens I lederhulen snakket leder av klanen langstjerne og nestleder Solklo sammen. "Hva syntes du om de 3 nye framtidige krigerne våre da?" Sa Solklo med en alvorlig stemme. "De er ganske raske å smarte men den ene med røde øyne spranglepote var det?"
Svarte Langstjerne. "Ja det er spranglepote" Svarte Solklo spørrende "jeg syntes hun egentlig er allt for pinglete å svak for å bli en lærling" "ja kanskje litt men skal vi kjøre en test på henne? Svarte Solklo. "Ja sett Stormpels på det informer han om hva han skal gjøre så samler jeg til klanmøtet når du kommer tilbake" sa Langstjerne rolig "er på saken" Svarte Solklo å forsvant ut av hulen og ut I den solfylte leiren.En liten stund etterpå var Gullpote, Gråpels og Spranglepote på vei til klanmøtet med hvitsky får å endelig bli lærlinger.
Når de kom bort var nesten alle I klanen som var gammel nok til å fange mus samlet og Langstjerne satt stille å ventet til kattene kom til ro å deretter startet møtes.Langstjerne begynnte talen sin "Som alle vet i kveld skal 3 nye lærlinger utpekes" sa han med en sterk stemme. "Gullpote!Kom frem" uten et ord gikk Gullpote frem å så opp spennt på langstjerne. "Fra å med I dag til du har fått ditt krigernavn skal derfor denne lærlingen bli kalt Gullpels! Å din mentor skal bli Lilleelv!"
Gullpote kunne ikke holde det inne noe lenger han spratt opp å ned av glade noen par ganger å satt seg ned stolt ved siden av mentoren sin.
Langstjerne fortsatte videre med seremonien "Gråpels! Kom frem!Fra I dag av til du har fått ditt krigernavn skal du bli kalt Gråfjell!og du skal dele mentor med Gullpels!" GråFjell ble kjempeglad å smilte bredt å satte seg med mentoren sin å Gullpels. Lilleelv hilste pent på de 2 nye lærlingene sineLangstjerne trakk pusten å sa "Så til slutt har vi Spranglepote! Fra denne dag av til den dagen til du har fått ditt krigernavn skal du hete Sprangleelv!" Plutselig lød det en stemme ifra mengden av katter "Hun burde ikke være en lærling enda!.. hun er får svak!" Sa Stormpels med en høy stemme så alle hørte det. Langstjerne vekslet blikk med Stormpels. "Hun er allt for pinglete å svak!" Fortsatte Stormpels.
Sprangleelv så på Stormpels med et fortvilt blikk. "Nei!det er jeg ikke!.." Stormpels lo høyt "du er ikke svak?Haha!Bevis det da!" Så Stormpels med en rolig stemme det var en utfordring. Sprangleelv ble taus å tenkte. Langstjerne hvisket til henne "du må ikke hvis du ikke vil men jeg tror ikke Stormpels vil slutte å kalle deg pinglete før du aksepterer utfordringen hans"
Stormpels fortsatte å argumentere til Sprangleelv hoppet in I han å klamret seg I rygget til Stormpels. "La kampen begynne, dette skal bli gøy!" Sa Stormpels å kastet av seg Sprangleelv.
Stormpels begynnte å angripe å løp I full fart mot Sprangleelv. Sprangleelv dukket vekk Idet han suste forbi henne,men Stormpels tok tak I høyre bakpoten til Sprangleelv med tennene å kastet henne høyt opp I lusten så hun traff bakken hardt.
Sprangleelv ble liggende I noen sekunder "gir du opp så lett?! Haha en nyfødt kattunge kjemper bedre en deg!" ropte Stormpels. Sprangleelv reiste seg å så Stormpels I øynene. Å gikk til angrep.Sprangleelv tok tak I halen til Stormpels å beit så hardt hun kunne, men Stormpels fikk ristet henne av seg. Sprangleelv ble liggende på bakken av smerte å fikk seg ikke opp selv om hun prøvde.
Stormpels gikk til angrep igjen men rett før han kom til Sprangleelv hoppet Hvitsky imellom dem å stirret Stormpels I øynene "La henne være din musehjerne!!!" Hun sto med halen hevet å hveste til Stormpels "La datteren min være!Ellers for du noe med meg å gjøre!" Sa Hvitsky rasende. Langstjerne avbrøt henne "Hvitsky trekk deg unna! Dette er ikke din kamp" Hvitsky så ned på Sprangleelv å kastet blikket på Langstjerne. "Nei!Jeg vil ikke at ungen min skal bli skadet!"
Langstjerne så strengt på Hvitsky "Du skal adlyde meg ellers blir jeg nødt til å tvinge deg!" Sa han rasende. Stormpels fortsatte fra der Langstjerne var "Hun er for svak du har jo sett det selv akkurat nå" Hvitsky så på han å svarte "Hun er bare redd!så la henne være!
Langstjerne rykket med øret å 3 klankatter rykket til å gikk bort til Hvitsky og Sprangleelv å prøvde å snakke fornuft med Hvitsky. Hvitsky ble rasende i blikket å snudde ryggen til dem å slikket sårene til Sprangleelv.
Langstjerne så rasendene ut å hoppet ned fra storsteinen ned til Hvitsky å rakk til poten å dyttet henne vekk ifra Sprangleelv, Hvitsky ble småskadet, men gidde ikke opp så lett uten å ha bevist tapperheten sin over Sprangleelv.Langstjerne begynnte å snakke "Hvis du ikke flytter deg nå så har jeg ikke noe annet valg en å drepe Sprangleelv selv å jeg er ikke redd for å ta seg også.Hvitsky så fortvilet ut å så på Kattungen sin ligge på bakken skadet og redd. "NEI! JEG FLYTTER MEG IKKE!" Sa Hvitsky rasende å brukte hele kroppen til å sperre vegen bort til Sprangleelv.
"Da har jeg ikke noe valg" Langstjerne angrep Hvitsky med en gang å Stormpels prøvde å komme seg til Sprangleelv, men Hvitsky rekker å plukke opp Sprangleelv å begynne å løpe så fort hun kunne ifra Langstjerne å krigerne hans så fort hun kunne med Sprangleelv hengene å dinget I hunnen hennes å forsvant ut av leiren å in i skogen.
Jeg er ikke så god I dette enda men syntes den er ganske bra så langt da :)
Hva syntes du så langt?
Beklager skrivefeil!
YOU ARE READING
Et Nytt Liv
FanfictionSprangleelv's liv blir helt forandret I det hun kommer døden nær å blir kastet ut I et liv av glede,sorg,vennskap og overlevelse.