Hvitsky løp for livet langs den kalde og mørke skogen. Hun hørte Langstjerne og nestleder Solpels ropte ikke langt unna "Der er de!"ta dem!"
Hvitsky var dødsredd for at de ville ta henne igjen å sende både henne og Sprangleelv til forfedrene i stjerneklanen hvitsky felte en tåre og satt opp farten.Det begynnte å bli veldig mørkt og kalt i skogen å vanskerlig å se hvor man trådde. Hun måtte ikke gi opp. Håpet ikke før de var kommet til et trygt sted.
Det begynnte å nærme seg kveld å Hvitsky begynnte å bli sliten av å løpe og bære rundt på Spranglepote. Langstjerne var ingensteds å se så Hvitsky tok en liten pause for å puste ut å finne noe mat til de 2 skrubbsultene kattene.
...
Plutselig lød det en stemme bak noen trær det var Langstjerne "Du trodde du slapp unna du!gjorde du ikke!"
Hvitsky ble stiv av skrekk å skøv Sprangleelv bak seg med halen for å beskytte henne. Solklo sperret den eneste utgangen ifra område de var I å fanget Hvitsky og Spranglepote inne.Uten å nøle gikk Langstjerne til angrep på Hvitsky "Du blir nødt til å kjempe hardt til å beseire meg" lo Langstjerne å satte tennene I ryggen til Hvitsky,men Hvitsky rister han av seg å røsket tak I en av potene til Langstjerne å bet så hardt hun kunne.
Solklo gikk langsomt bort til Sprangleelv får å ta seg av henne en gang for alle. "På tide å vise deg hvordan vi gjør det med svake katter som deg!" Hveste Solklo. Spranglepote var redd men hun kunne ikke rømme fra denne kampen,hun måtte kjempe for å overleve.
I det Solklo kom løpende mot henne kjente hun er blodet pompe og hjerte slo hardere en noen sinne. Hun trakk ut klørne sine og gjorde seg klar til sin første kamp. Solklo kom henne I forkjøpet han kastet seg over Spranglepote I full fart og holdt henne godt fast klemt mot bakken med klørne.
Spranglepote visste at hun ikke var så sterk men nøle ikke med å angripe. Sprangleelv klarte å riste seg løs å kastet seg over Solklo og beit han I nakken "MEAOOO!" Lød et smarteskrik ifra Solklo.Litt av Solklo's pels var opprivet og fullt av blod.Solklo hveste "så du er litt tøffere en jeg trodde"og tok tak I halen til Sprangleelv å kastet henne in I et tre. Spranglepote lå på bakken å gispet pust etter det harde slaget i trestammen. Solklo gikk bort til henne og satt tennene I nakken hennes. Sprangleelv prøvde å vri seg løs men det gikk ikke. Solklo kastet henne in i en stor stein og ble liggende der og skjelve.
Hvitsky måtte kjempe får livet med Langstjerne det var en røff kamp om liv og død mellom disse to fullvoksne kattene.
Hvitsky hadde Langstjerne fastklemmt I bakken med klørne sine.
Hun snudde seg får å se etter Spranglepote synet av at hennes egen lille Spranglepote var skadet tålte hun ikke.
Hvitsky slapp grepet på Langstjerne og løp mot nestlederen og kastet seg over han I en fei og kjørte klærne langt in I halsen på Solklo og slapp ikke taket. Like etter lå Solklo på bakken livløs. Hvitsky tenkte "Da er en nede en igjen" og bøyde seg over Spranglepote og så på skadene hennes. Spranglepote hadde et middels dypt kutt I det ene øret,noen kloremerker og en skadet pote.Etter en bitteliten stund klarte Langstjerne å reise seg opp igjen og løp I full fart mot dem. Hvitsky rakk ikke snu seg I forsvvar før Langstjerne kaster seg over henne å begynnte å klore dype flenger på magen og ryggen hennes.
Spranglepote våknet igjen etter å visste besvimt og det var blitt stille, ingenting. Hun så opp og fikk store øyne. Langstjerne sto utenfor henne med pelsen fullt av blod. "Domm det med moren din" lo han. Spranglepote så rundt og stoppet blikket på liket til den hvite katten som er Hvitsky. Hun var død. Spranglepote er nå alene der ute i den skummele verden.
…
blir Spranglepote å lide samme skjebne som moren sin eller vil Langstjerne forlate henne i dypet av skogen...~Fortsettelse følger~
…
Hei folkens :)
Lenge Siden sist xD jeg sluttet med Wattpad får lenge siden og glømte helt å si ifra xD. Men, Jeg Er tilbake nå! Og som en bonus har jeg flere bøker i tankene som jeg har jobbet med irl litt i det siste cx.
Ok så sorry får att jeg ikke har posta noe!
-Spottedstream ~ ☕
YOU ARE READING
Et Nytt Liv
FanfictionSprangleelv's liv blir helt forandret I det hun kommer døden nær å blir kastet ut I et liv av glede,sorg,vennskap og overlevelse.