Vooraf: Eenmaal buiten ga ik naar een park dicht bij de school, ik ga op een bankje zitten bij het meer.
................
Vanuit Vera: ik zit nu ongeveer 5minuten op een bank. Als er iemand langs mij komt zitten, diegene begint te praten en zegt sorry ik had het moeten weten dat je het t-shirt van Lars aan hebt. Ik kijk op en Samuel kijkt voor zich uit uit, ik begin zacht te snikken.Vanuit Samuel:
Ik hoor zacht gesnik ik kijk langs me en zie een traan over Vera haar wang rollen. De laatste keer dat ik haar zag huilen om Lars was op de begrafenis. Ik ga dichter tegen haar aan zitten en trek haar in een knuffel. Ze zegt het is vandaag een jaar geleden dat hij is begraven is. Ik schrik een beetje dat het al een jaar geleden is, dat hij overleden is. ik zal Kaj wel even bellen om te zeggen dat die jou moet ziekmelden. Zullen we terug gaan ze knikt en huilt nog steeds. Ik sta op en Vera volgt mij en staat ook op. Ze zegt dankjewel dat je me achteraan kwam, daar zijn beste vrienden voor zeg ik. We lopen samen richting school als ze zegt misschien wordt het tijd dat ik Lars uit mijn hoofd zet. Ik zeg dat moet je pas doen als jij jezelf daar goed bij voelt niet eerder, Ben je nog bij zijn ouders geweest. Nee durf het nog niet, en als ik met jou mee ga dan kun je nu gaan denk wel dat zijn ouders dat wel fijn vinden. Ondertussen zijn we op school aangekomen. Ik zie dat het pauze is en ik kijk naar binnen en ik zie dat allebei onze squad's samen zitten.
Vanuit Kaj:
Loop naar Vera haar vrienden en vraag of hun weten waar Vera en Samuel zijn. Ondertussen heeft Manuel alles uitgelegd wat er is gebeurd. Ik zeg dat ik alleen een telefoontje van Samuel heb gekregen om te zeggen dat ik Vera ziek moest melden. Dioni vraagt en heb je dat al gedaan, ik zeg nee want ik weet niet wat er is ge... verder kom ik niet want Birte zegt daar zijn ze ik sta op en loop naar ze toe ik til Vera op en zeg waar was je. Ondertussen zet ik haar weer neer, ik zie dat ze huilt en ik zeg waarom heb je niet eerder verteld dat je er zo mee zit ik had je toch kunnen helpen ze zegt ik dacht dat het wel van zelf over zou gaan. zo te zien niet maar nu ga ik je helpen erbij. We lopen naar de rest en we gaan zitten, Jai vraagt gaan we vanavond iets doen. Vera zegt ja leuk en ze krijgt een kleine glimlach, Levi vraagt wat gaan we doen dan Noa zegt misschien film avond bij jullie thuis en ze kijkt de boys Vera en mij aan. Samuel zegt is goed altijd gezellig he. We lachen ik vraag wanneer zijn jullie uit op dat moment komt er een meisje naar Vera en zegt sorry dat ik tegen je aan liep en dat je shirt nu onder mijn drinken zit Vera knikt ik zie dat ze er moeilijk mee heeft en ik zeg in Vera haar plaats dat het niet erg is maar dat je de volgende keer beter moet opletten ze zegt dankjewel en. Als ik iets moet betalen of doen bevoorbeeld het zelfde shirt kopen dan moet je het maar je het zeggen. Vera zegt dat hoeft niet want daar zit geen verhaal achter aan dit shirt wel. Het meisje zegt nog sorry en loopt weg.
..................
De rest lees je de volgende keer, laat wat achter in de reacties. Groetjes Linsie x
JE LEEST
het zusje van Kaj van der voort (ft. b-brave)
Fantasyde squad van Vera (zusje van Kaj) en Kaj zijn squad zijn allebei hele echte groepen maar ook zijn allebei de squad's goed bevriend. Ze zitten nog allemaal op school, Kaj, de jongens en Vera wonen samen in 1 huis. Vera woont ook bij de jongens door...