giris

679 0 0
                                    

Oncelikle merhaba sayin okuyucu.
Bu yazimda cok canlar yakacagim. Kendiminkini yakmayacagim. Cunku bu isime gelmez. Zaten bu evrendki en onemli iki sey can yakimi ve keyif yapimidir. En degil tek onemli seyler ve hatta bunlar. Nedenini sorma ben de duyduklarimi soyluyorum.
Hikayemis avusturyada geciyor.
Yil 1945 ve ilber ortaylinin annesinin suyu gelir. Ilber bebek sunyaya gelir. Ilber de nasi bi isimse aq. Sadece ilginc.
E biz zengin cocugu degildik ki adimiz ilber olsun avusturyalarda dogalim. Salak fakir ve mal olduk mecburi memur imalati apartman cocu olaraktan. Yoksa elbet ben de cicekler acar dal budak salardim.
Ama olmadiii uc nokta
Neden oyle olmak zorundaydi ki ben de bilmiyom.
Gunumuzda zannedersem bize hep egosentrikliklikler ne kadar mutis oldugumuz hayat geciyor cok is basarmaliyiz cok eglenip zevklenmeliyiz caaniiim gibi seyler asilaniyor.
Arkadaslar, kucuk cocuklara soyle seyler asilayip onlari bedavadan hayal kirikligina ugratacaginiza neden "normal" sartlarda felen yasamiyoz. Yani size her seyi ben mi ogretmek zorundayim saygi deger arkadaslar. Vallahi sikerim kayinconuzu.
Evet butun bunlarin yani sira bu satirlari yazan buyuk ama kucuk yurekli salak kazik kadar cocuk da bu asilamanin magdurlarindan idi ve ne yapip ederse ne bi mukemmeliyete ne de bi efsanelige yanasabildi su omru hayatinda. Keske boyle olmasaydi elbette. Ve keske boyle olusundan bi kar elde edebilecek olsaydim ilahi kadersel baglantilar araciligiyla. Valla ben kadere inaniyom ozgur irade yok bence ama yine de tabi ki ilahi ve gunun sonunda benim cikarima hizmet edecek beni seven allahin bisiy bilip de olusturdugu bi kader degil bu cunku peygamber tatilde-ben oyle duydum. Yoksa beni rahat biraksalardi elbette putlara felen tapmazdim cunku lider ruhlu degil bullylenen bi davaroyum.
Neyse butun bunlari gecmek istiyorum cunku bu basit ve gecici konular asil konumuzdan daha onemli degil. Asil konumuza gelecek olursak o da benim bu yazmaya basladigim sacmalik. Cunku madem genel bi sik ifade etmiyo bari biz de ozel kum kutumuzda mal oyunlar oynayalim. Zaten ben hic yaratici olmadim en fazla bana alinmis kaliplari annemden ogrendigim yontemlerle islak kumla doldurup da kuma basip cikardim. Kafam hic bi seye ermedi su hayatta ve cok zorlaniyorum. Tek istedigim en azindan bir iki gercek gorebilmek cunku gunumu gecirtecek oyalayicilarim yok ben de oyle oyalanirdim sokrates gibi ama o da olmadi ne yazik ki cunku beynim kotu kullanmaktan tahrip olmus. Gerci ben hep salaktim ama simdi iyice tahrip edip malladigimi sa soylemesem olmaz. Benim potansiyelim vardi aga ama kader iste...
Neyse lan ben bu yazimdan bahsedecegim...
Evet yaziyorum nedenini de izah edecegim bu yazimda. Bu yazim kendisinin nedenini izah etmeye yoneliktir. Devaminda da boyle felsefi seyler yazacagim cunku dogustan filozofum cunku herkes bi yetenekle ve sosyal duzende baskalarina katki saglayacak bi tanrisal armaganla dunyaya gelir. Benim nasibime o tanriyi reddetmek dustu. Evet evet ateizmi ben kendim icad ettim. Gercekler bir yana yazmamin amaci sudur ki filozoflar kendilerini bi sekilde ifade etmelidir. Biz butun sanatcilardan daga yuceyiz fikirlerimiz degisikli gosterse de. Kimi icinden konusur kimi disindan kimi tas yontar kimi gotunu devirip yalapsap yapistirir simgeleri parlakli biseye nebiliym artik nasi tanimlanir bu telefonun ekrani cunku ben teknisyen degil filozofum.
Neyse iste ben de bundan bi tepiyle yaziyom bu yazilari ve belki de birileri rastgelir de bu yazilari okursa hayatlarini karartip beyinlerini yikayabilir ve iyi bi kul olarak gorevimi icra edebilirim. Selam ve sucukla...

AnanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin