7 seconds challenge, gummy bears i bumping cars

36 5 4
                                    


Hej babes♥

Nisam pisala tjedan dana i stvarno mi je žao, ali život mi je dosadan i mislim da to nitko ne želi čitat.

Danas se napokon desilo nešto veselo i zanimljivo pa eto da vam malo ispričam.

Prvo vesela stvar je crtić. Gledala sam  Hotel Transilvaniju 2 i umirala od smijeha. Nikad bolji crtić nisam gledala(mislim jer pamćenje mi je užas pa..)

Drugo najbolja prijateljica me izvukla iz kuće u 19 sati da odemo na kavu.

Bile smo u najdražem kafiću i nakon toga išli smo u lunapark. Otvorio se nedavno i bff mi je rekla da se uskoro zatvara što je teško sranje jer zamislite kako bi bilo super da traje cijelo ljeto. 

Skoro svako ljeto nađem dečka i bilo bi preslatko da skupa idemo na neko leteće čudo(nije bitno pravo ime) i on me zagrli kad se uplašim. Pa bili bi couple goals.

I sada treće, ali ne i najmanje bitno. Dio o kojem me ova tuka kraj mene izmorila(da da kraj mene je-.- just kidding hahahha).

Moj blu hart aka bff je došla maloprije kod mene. I nije ni ušla u kuću već je počela jesti i derati se(bitan dio upravo me gađa gumenim bombonima..pogodila je koš)

Prva ideja, a bilo ih je puno, bila je da igramo 7 seconds challenge. I to s mojim bratom koji ima 7 godina.

Nema zadataka koje nismo dobile ili dale. Neki od njih su glava, ruka, noga i kosa u wc školjci, zatim twerkanje na sred ulice i šopanje pizzom.

Ali najzabavniji i najluđi, a i najgluplji zadatci bili su trčanje duž cijele ulice.  Auta svako malo prolaze, a mi trčimo i deremo se u 10 sati navečer.

I mislim da bi nastavile do ponoći da moja susjeda nije izletjela na balkon i pitala što radimo.

Naravno umrle smo od smijeha i uletjele u kuću. Valjale smo se po podu, plesale i skakale, meditirale i Thea je dobila i umjetno disanje(nije bitno od koga, ali bilo je urnebesno).

00:00 volim vas♥ i ovu gudu do mene.  Koliko god glupa bila(dokaz reklama za skidanje sala. Thea kaže: "vidi depilirala joj je stomak" HAHAH upravo je bacila prožvakani bombon na mene. F U J!! MAKNI GA SA MENEEEEEE...yeey)

Ne znam kako već 13 godina živim s njom, ali bar me nasmijava. Npr. trenutna spika: nemoj misliti na zeleni bombon kod mi maše ispred očiju s njim. I sad mi je u nosu. Tooo Thea.

Uglavnom mislim da sam gotova. Idem pobjeći jer Thea radi Ice bucket challenge s gumenim bombonima (Thea je jako glupo dijete. Nemoj biti kao Thea.)

Čujemo se uskoro nadam se. 

STAY STRONG BABES♥♥

P.S. Kujo ( HarrysAngel3 ) vidiš da je uglavnom o tebi. 

GUAGUAHARGUAH=moja reakcija kad se zaderala Shawn. HAHAHHAHA. To je njen muž. Moji su Cam i Nash buahahah.

Sad stvarno byeeeeeee♥

STAY  STRONG ♥Where stories live. Discover now