Capitolul 15

563 27 2
                                    

Stiu ca am zis ca nu voi mai posta curand, dar nu va pot lasa asa... Nu ma simt eu bine daca nu postez. Capitolul este facut in decursul a mai multe zile...

Nu stiu cat de bun va fi, nu prea mai am inspiratie de aceea am spus de pauza, totusi sper sa va placa si sa ma scuzati daca sunt greseli gramaticale, cum am mai spus... l-am facut in mai multe zile si nu am mai corectat... acum sa vedem cat de lung a iesit. :))

-Harry! Inceteaza!! strig la el.

-Nu, o meriti! Cum ai putut sa faci asta?

-Dar n-am facut mare chestie, ma apar.

-Ba da! Acum arat ca un caine ud, se plange.

-Harry, cutu-cutu, spun spre el.

-Ooo n-ai spus asta! ma ameninta. Ma ameninta? Bine Styles!

N-am mai spus nimic si am pornit spre el. Nu stiti ce se petrece? Pai eram la plaja... va aduce-ti aminte. Pai eu, fata buna ce sunt, i-am facut o baie lui Harry, si el a continuat prin a ma stropii si am ajuns la prezent.

Harry si-a dat seama de ceea ce vroiam sa fac si a inceput sa alerge. Daca nu as fi atat de obosita si de uda, as fugi dupa el... Dar sunt prea obosita, asa ca renunt.

-Harry am obosit, ma predau! tip inca sa auda surdul.

S-a oprit pe loc si s-a uitat la mine fara nicio expresie, apoi a zambit si a spus:

-Bine, hai sa mergem! si ma i-a de talie cu o mana.

-Unde plecati? tipa Louis.

-Acasa! spunem un acelasi timp eu si Harry.

-Evans!? tipa de data asta Nathalia. Ma opresc si ma uit la ea intrebator. Sa va protejati, continua ea tot tipand.

Scot limba la ea si ma intorc si il i-au pe Harry pornind spre casa. Nu stiu cum o suporta Zayn... ca tot veni vorba de el, cred ca si-a invins frica de apa... Cred ca i-a facut ceva Nathalia...

-La ce te gandesti? intreaba Harry curios.

Ma uit la el, apoi las capul in jos. Ma cunoaste prea bine in ciuda faptului ca nu ne stim mai mult de o luna.

-La Zayn si Nathalia, spun cinstit.

N-a mai spus nimic... Nu e stanjenitoare linistea asta dintre noi, este chiar placuta. Ma bucur ca am dat este Harry... Viata mea s-a schimbat de cand a aparut el in ea. Nu stiu daca in bine, sau in rau, dar stiu sigur ca e schimbata, si asta mult.

-Sti...incep eu conversatia. Ma bucur ca ai aparut in viata mea, spun si ma opresc si ma uit la fata lui.

Este superb ochii lui verzi, buzele pine... A zambit cand a realizat ce am zis... Doamne ce zambet... Si gropitele dupa care ma topesc.

Am ridicat mana si i-am atins gropita dreapta... Pare ceva atat de perfect si de... ireal.

-Si eu ma bucur ca nu am renuntat cand m-ai refuzat prima oara si a doua...

-Ok, ok! il opresc. Am inteles!

Incepe sa rada, se apropie de mine si ma saruta incet si scurt. Ma i-a de mana si ne continuam drumul spre casa de vacanta.

***

-Iesi! strig la Harry care nu se clinteste de loc din una de la baie.

-Dar vreau si eu! 

Misiunea mea! TERMINATAWhere stories live. Discover now