6

46 3 0
                                    

pov ariana

'omg! dit is echt het mooiste huis dat ik ooit heb gezien!' zegt emily stralend. 'ja?' vraag ik 'vind je het mooi?' ze kijkt me raar aan ' meen je dat nou? moet je dat echt nog vragen?' 

we zijn inmiddels binnen gekomen. 'zal ik je naar je kamer brengen?' vraag ik. 'ja, graag.' zegt ze dankbaar. wat is het toch een schatje.

we lopen de trap op naar de 2e verdieping. stiekem had ik al een kamer voor haar later inrichten. ik hoop dat ze het mooi vind

ik loop naar de 4e deur en wacht tot emily naast me staat. 'zullen we naar binnen gaan?' graag ik haar. 

'ja!' ik pak de deurklink en doe de deur op. als ze alles achter de deur ziet, worden haar ogen zo groot als schoteltje.

' a-ariana, is de deze hele kamer voor mij alleen? vraagt ze verbijsterd. ik moet moeite doen om mijn lach in te houden. 'natuurlijk is deze kamer voor jou alleen. zal ik je helpen op je spulletjes naar boven te halen?' vraag ik. ' oke'. ze loopt naar me toe en ik ga op mijn knieën zitten. 

ze omhelst me en fluistert heel zachtjes 'dankjewel'. ik trek me terug en kijk haar vragend aan. 'waarvoor?' vraag ik. 'gewoon, alles. dat je mij heb geadopteerd, en dat je lief voor me bent en dan óók nog een grote kamer. ik had dit nooit durven dromen!' ze heeft mijn had vastgepakt en knijpt er zachtjes in. 

mijn hart smelt gewoon door alleen al naar haar te kijken, je is zó dankbaar voor alles. dat doet mijn ook weer realiseren wat een rot tijd ze achter de rug heeft. en dat lieve ouders, goede verzorging en alles wat daarbij komt kijken niet voor iedereen vanzelf sprekend is.

ik neem die adem en sta op. 'zullen we je spullen gaan halen?' ze pakt opnieuw mijn hand en samen lopen we naar beneden...

trouble in paradise ft Ariana GrandeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu