POV ariana grande
ik zit nu al 10 minuten naar die kindjes te kijken, maar geen van hun let ook maar een beetje op mij. en ik eigenlijk ook niet op hen. ze zijn allemaal zo klein en speels, maar dat is juist niet wat ik zoek.
vanuit mijn ooghoek zie ik een klein (maar duidelijk ouder dan de andere) schattig meisje de grote zaal binnen lopen. ze kijkt een beetje bang, en kijkt constant on zich heen. alsof ze bang is om gezien te worden. ik vraag me af waarom.
ik wil naar haar toe lopen om te vragen hoe ze heet, maar precies op dat moment word er op mijn schouder getikt.
'en, wil je al met een van de kindjes gaan praten?' jeetje, is dat wijf me aan het stalken ofzo? het is de bazin van het tehuis dat ik op dit moment aan het bezoeken ben. ze komt om de 5 minuten iets vragen. dodelijk irritant als je het mij vraagt. zou ze dat bij iedereen doen?
'neehoor, dankuwel. ik blijf nog even kijken.' antwoord ik maar. ik kijk weer naar de deur waar het kleine meisje net doorheen is gekomen, maar ze is nergens meer te bekennen.
ik sta op uit mijn stoel, en loop in een grote boog om de spelende kinderen richting de deur. de deur staat op een kiertje, waardoor ik naar binnen kan kijken. het enige wat ik zie is een houten trap omhoog, waarschijnlijk naar de slaapkamers van de kinderen want ik hoor geen geluid boven.
ik draai me om en sta bijna oog in oog met het meisje dat ik net hier zag. 'hoi, ik ben ariana.' zeg ik en is steek mijn hand naar haar uit. 'h-hallo, ik ben emily.' stelt emily zichzelf voor en ze schud mijn hand.
ik zie de bazin boos op ons afstappen. ze pakt ruw de hand van het meisje' sorry, dit meisje hoort niet bij dit tehuis, ik weet niet wat ze hier doet.' zegt ze een beetje boos en ze werpt een dodelijke blik naar heb meisje. (zie de blik van emily bovenaan)
'jammer' zeg ik 'want dit lijkt me wel een leuk meisje' zeg ik. 'maar...' probeert het meisje te zeggen, maar de bazin trekt haar de trap op. waarom hoort het meisje volgens haar niet bij het tehuis, en kwam ze wel van boven?
vreemd, want als ze hier niet hoort, waarom is ze hier dan wel?
JE LEEST
trouble in paradise ft Ariana Grande
Fanfictionhallo ik ben Emily, ik ben tien jaar en woon in een weeshuis vanaf mijn vijfde. mijn moeder is vermoord door mijn vader toen ik 5 was. nadat ze dood ging heeft mijn vader mij geslagen en geschopt en noemde me lelijk en dik. nadat hij was betra...