75.

805 51 0
                                    

"Breaking news: Bekas ahli kumpulan exo iaitu Luhan telah berjaya menawan hati seorang penyanyi perempuan yang berasal daripada Amirika Syakirat iaitu Selena Gomez."

Pihak kami telah berjaya bertemu bual dengan Luhan. Diantara soalan soalan yang kami berikan kepadanya ialah:

1. "Bilakah awda bertemu dengan Selena buat kali pertama?"

2. "Apakah perasaan awda bila melihatnya pertama kali?"

3. "Macam manakah awda berjaya menawan hatinya?"

4. "Adakah awda bersedia bertarung dengan Justin Bieber?"

5. "Macam mana dengan Hunhan?"

Nak tau apa jawapan Luhan? Sila scroll kebawah.























Jawapannya ialah:

1. Kami bertemu buat pertama kali waktu saya tengah korek gigi kat tepi sawah Mak Peah. Time tu Selena tengah seronok membaham jeruk mangga Mak Peah kat pondok tepi sawah.

2. Perasaan saya waktu melihat nya buat pertama kali ialah "gelojoh betul perempuan ni makan jeruk mangga sampai taknak share ngan aku" itulah perasaan saya. Sakit hati sebenarnya.

3. Saya berjaya menawan hati nya? Fuhh senang je nak tawan hati dia. Bagi je dia banyak banyak jeruk mangga confirm dia akan terpikat.

4. Bertarung dengan Justin Bieber? Confirm lah saya menang. Suap je dia ngan semanguk jeruk mangga confirm dia menangis sebab dia tak suka jeruk mangga.

5. Hunhan? Saya ngan Sehun akan hidup bahagia walaupun kitaorang tinggal berjauhan.

A/N: hunhan feels 😢😢

_________________________

Lol random idea. Hahaha tak sangka pulak ada idea pelik macam tu. Hope you guys enjoy the jokes.

#dontforgettoread

It's you and Just A Fan.

Kamsahamnida. *bow 90°*

[C] Lawak EXOWhere stories live. Discover now