Please read this!

861 32 101
                                    

Hi guys.. not an update just nak borak borak ngan korang. Tolong bagi some respond. Haha taknak lah borak sorang kat sini hehe. Okay let be honest lah saya takde ramai kawan so saya nak semua readers yang kat sini sudi jadi kawan kawan saya tak kisah lah yang tua ke muda sebab we are one. 😂😂 to all my silent readers jangan lah malu malu nak comment. Hehe. Okay saya nak all my readers introduce yourself kat sini. Saya nak jugak kenalan ngan readers saya. How to start? Hmmm first let me start.

Nama? Suheera. Itu korang memang dah tau kan?

Umur? 19 october nanti turn 20. *facepalm*

Bias? Kim Jun Myeon or Suho.

Bias Wrecker? Chanyeol, Baekhyun, Yifan, Sehun, Kyungsoo and Minseok.

Hobby saya? Memasak bila bosan, Menulis fanfics, dan membaca.

Favs song? Miracles In December, Baby, Lost Boy, Change Your Ticket, XOXO, Peterpan, Overdose and Don't go.

Favs boy/girlband, band and singer? EXO, One Direction, 5 Seconds of Summer, Got7, BTS, MONSTA X, SHINee, EXID, 4Minute, The 1975, Halsey, Taeyeon, 2ne1,Big bang and iKON.

Fandoms? I'm a EXO-L, a Directioner and a 5SOS Fam.

So thats it.. soalan yang perlu korang jawab is 👇👇

Your name:

Age:

Bias:

Bias Wrecker:

Hobby:

Favs Song:

Favs Boy/girlband, Band & Singer:

Fandoms:

Please please please! Saya nak tau sangat tentang korang..

[C] Lawak EXOWhere stories live. Discover now