Na ścianie widniał napis "i'm not perfect princess but i'm fucking love you".
Julia's pov
Zobaczyłam ten napis przeczytałam... Teraz myślałam tylko o tym napisie czytałam go już 6 raz aż wreszcie zrozumiałam Charlie mój chłopak napisał to dla mnie. Bez chwili wachania podeszłam do chłopaka i przytuliłam go tak mocno jak umiałam na początku blondyn trochę się zdziwił ale zaraz potem oddał uścisk jeszcze nigdy on mnie tak nie przytulał. To nie było takie zwykłe przytulenie od tak bo jestem jego dziewczyną. W tym uścisku było całe uczucie jakim mnie darzył on, on był czuły miękki i ciepły wtedy zdałam sobie sprawę że kocham go jak nigdy wcześniej. Nigdy nie byliśmy tak blisko jak teraz. Zaczęłam płakać to wszystko powróciło odbiło się ode mnie jak echo, poczułam jak zapada się moja klatka piersiowa serce zaczęło dudnić mi piersi a obraz rozmazywać. Przypomnieli mi się rodzice... Dalej nic nie pamiętałam ostatnie co widziałam to ciemność i jego.
Dominika's pov
Oglądaliśmy 3 część Harrego Potera gdy zawibrował mój telefon
Xx Charlie Xx Julka zemdlała jesteśmy w szpitalu.
Ja: W jakim zbieramy się i jesteśmy tam za 10 minut.
Xx Charlie Xx "Speciality"
Ja: zaraz będziemy
Moje dłonie zawilgotniały i zaczęłam się trząść zaniepokojony Leo spoglądał na mnie wyczekująco. Wszystko okej -zapytał w końcu . Nic nie jest okej moja przyjaciółka zemdlała nie wiem co z nią a ja siedzę w hotelu i oglądam film z chłopakiem
Julia zemdlała -powiedziałam na wdechu i wyłączyłam film -mam nadzieję że nie zrobiła tego o czym myślę - moje słowa jakby same wyszły z ust nie chciałam tego powiedzieć na głos, kurwa oby Leo tego nie usłyszał .
*
Siedzimy już 3 godziny na tych głupich szpitalnych krzesełkach okazało się że upadając uszkodziła sobie głowę i ma lekki wstrząs mózgu. Jak tu przejechaliśmy była stabilna ale nieprzytomna okazało się, że to może być coś poważnego więc rozszerzyli badania. Ustalili co jej jest i zamierzali ją wybudzać i pozwolili nam do niej wejść na chwilę cały czas była nieprzytomna Charlie usiadł na jej łóżku i głaskał dłoń Julii patrzyłam na to ze łzami w oczach wzrok blondyna był pusty, nieobecny, zimny jego błękitne tęczówki straciły blask i stały się szare i zamglone to nie był ten sam Charlie. Leo widząc mój stan zamknął mnie w żelaznym uścisku a ja schowałam głowę w zagłębieniu jego szyi i zaczęłam cicho łkać.
Charlie's pov
Trzymałem ją za rękę i głaskałam dłonią jej włosy tak się o nią martwię oby wyszła z tego. Cały czas głaskam jej dłoń albo mi się wydaje albo właśnie widzę świeże blizny. Odwracam jej nadgarstek wnętrzem do mnie blizny na jej nadgarstku było pełno blizn dotarło do mnie moja dziewczyna się tnie . Kurwa , zabolało. Usłyszałem dźwięk długi przeraźliwie głośny. Nagle wybiegły 3 pielęgniarki i lekarz tracimy ją! krzyknął doktor . Pielęgniarka wypchnęła nas z sali. Chwilę późnej wywozili ją z pomieszczenia
Gdzie ją zabieracie ?! Krzyczałem przez łzy - jestem jej chłopakiem a to jej brat i kuzynka chcemy wiedzieć co z nią !!
Musimy ją operować - zamurowało mnie - pana pacjentka ma sporą niedowagę waży 47 kilogramów co przy jej wzroście jest anoreksją! - skończył doktor faktycznie schudła ostatnio, ale ze mnie idiota nie zauważyłem tego tak samo jak ran na jej nadgarstkach dlaczego ?! Jestem nikim nie zasługuje na nią chwyciłem jej dłoń i krzyknąłem kocham cię! Wjechali z nią na sale operacyjną zacząłem krzyczeć i rwać włosy z głowy nie zasługuje na nią ! Tak chciałbym móc zobaczyć jej uśmiech, soczyście zielone oczy ale nie mogę !
*
Nareszcie z sali wyszedł lekarz,
Uśmiechnął się promiennie i powiedział, że wszystko z nią dobrze popłakałem się ze szczęścia jszcze nigdy nie poczułem takiej ulgi.Hej hej od poniedziałku (24.04) rozdziały zaczną pojawiać się regularnie co każdą środę!
Dziękuję za 150 wyświetleń
Kocham i czekam na więcej 👑💓💕
CZYTASZ
"Me to You ❤️ "
FanfictionJulia i Dominika są 17 letnimi przyjaciółkami, mają razem zespół bardzo dobrze się dogadują...do czasu gdy na ich drodze pojawią się oni.. Czy Dominika wybaczy Julii gdy dowie się co było tego powodem ?