Herşey normal bir gün olarak başlamıştı. Küçük kardeşim alp'in beni kaldırmasıyla uyandım. Ona bu gün için söz vermiştim parka götürecektim. Kahvaltı ettikten sonra yola çıktık.Parka gittiğimizde herzamanki gibi banklardan birine oturup kulaklığımı taktım ve müzik dinlemeye başladım.
"Abla şurda oturup ağlayan bir çocuk var gidip bakalım mı?"
Alp'İn gösterdiği banka baktım küçük sarışın bir çocuk bankta oturmuş ağlıyordu.Merakıma yenik düşüp yanına gittik.
"Hey küçük neden ağlıyorsun? Adın ne senin?"dedim.
"Adım Korcan buraya arda abimle gelmiştik ama beni bıraktı ve işi olduğunu söyleyip gitti"dedi küçük muhtemelen Alp'le yaşıttı. konuyu dağıtmak için yaşını sordum tahmin ettiğim gibi Alp'le yaşıttı.
"Bak ne diyeceğim sen yanlız başına olduğun için korkma biz senin yanında kalırız.Abin birazdan gelir."
Onlar Alple birlikte oynarken ben tekrar oturdum.Hangi sorumsuz böyle bişey yapar ki? diye düşünürken bize doğru gelen sarışın bir çocuk gördüm yaşıtımdı sanırım. Herhalde korcanın abisiydı.Yanımıza geldiğinde hiçbirşey olmamış gibi " Merhaba ben Korcanın abisi"dedi.
BÖLÜM SONU
Yazar notu:Merhaba bu benim ilk ve yeni kitabım bu bölümü tanıtım şeklinde yazdım ve merak etmeniz için yarıda kestim :D yeni bölümü akşam 10:30 gibi yayınlarım beğendiysenız vote verebilirsiniz Öptüm :*