"küçücük çocuğu parta tek başına bırakıp gitmek gibi bir sorumsuzlugu neden yaptın" dedim aniden çünkü sinirliydim.
"Hey biraz sakin ol o bahsettiğin sorumsuz kardeşim Arda benim adım Sarp"
Dostum şaka yapıyor olmalısın bu çocuğun kaç abisi var ya böyle.
"ah çok üzgünüm ben karıştırdım bu arada adım melek "
ne diyebilirim ki zaten azarlamıştım.
"Sorun değil bizi hep karıştırıyorlar memnun oldum"
"Alp hadi gitmeliyiz."
"Ama abla biz çok egleniyorduk."
"Annemin kurallarini biliyorsun Alp."
hayır aslında hiç sorun değildi annem kizmazdi hatta sevinirdi ama burda kalmayı pek de istemiyordum yeterince rezil olmuştum.Ama yinede şu Arda denen sorumsuzu merak etmiştim. Artık işi ne kadar önemliyse . Neyse canım banane . Alple tam gidecekken yeni tanıştığımız korcan Alple yarinda gelmek için anlasiyorlardi.Sarp işi olduğu için gelemeyeceklerini söylediğinde korcan da eve gidince Arda abimi ikna ederim deyip yarın içinde sozlesmislerdi aman ne harika kim goturecek Alp'i tabiki tahlihsiz ben .
Eve hızlı adımlarla yururken bir yandanda ona kızıyordum tamam bugün söz verdim gittik ama yarın olur mu ışte sıkıntı ordaydı.Aslında sarp gelmiyordu ve şu sorumsuz Arda beye yeterince cemkirebilirdim nede olsa iki saat zirlayan kardesini avutup Alp 'le oynamasi ve susması için uğraşmistim. Hadi ama ben onu susturana kadar 7-8 parça müzik dinlerdim.Evet müziğe biraz bağlı biri olarak normal.Ben rock severdim genelde hep AC/DC back in black Kansas tanda "Carry on my wayward son" tercihlerimdi.Burdan Supernatural dizisine bana bu muzikleri öğrettikleri için teşekkürlerimi sunuyorum saygılar :)
Supernatural takıntılı bir kız olarak pek fazla populer olmayan bu dizi bende saplantı yapmıştı .Bulundugum ortamda Supernatural hakkında kötü söylendiği anda dalardim o derece. Neyseki yaz tatilindeydik de sabahlayabiliyordum.Evet tabiki Supernatural izleyerek.
Ben bunları dusunurken eve gelmistik akşam yemeğinden sonra facebook twitter Supernatural derken sabah olmuştu sekiz buçukta artık fazla uyku basmıştı ve sonunda uyuya kaldım...
BÖLÜM SONU
Yazar Notu: evet gençler yeni bölümde karsinizdayim yeni bir hikaye ve read ve okuma az olduğundan pekte fazla hevesim yoktu ama yinede yazdım :))) bu bölümde melegi biraz tanımışsinizdir umarım bir sonraki bölüm arda dan olacak
Öptüm :*