Sabah her zamanki gibi sevgili kardeşimin su dökmesiyle uyandım.
"Abla ya hadi kalk korcana söz verdim 1 de bulusacaktik saat 12 kalk hadi "
12 mi olamazz hemen gidip elimi yüzümü yikadim siyah bir kot pantolon ve siyah AC/DC yazan tişörtü giyip. Kahvaltıya indim.
Kahvalti bitince. vazgeçilmez ikilim telefon ve Beast kulaklıklarmi alıp Alp 'le birlikte yola çıktık.
Parka geldigimizde korcanin yanında Sarp yerine Arda vardı bir saniye Arda bu isim çok tanıdık geliyor... tabi ya sarp ve o taşinmadan önce herşeyi hatırlamıştım ve o an yüzümde nadir bulunan kocaman gulumsememle yanlarına ilerledik aslinda küçükken aynı siniftaydik ve gurubumuz vardı kızlar olarak onun beni sevdiğini öğrenmiştim taşinmadan bir hafta önce ama kızlar beni soğutmustu yok tipe bak falan filan ama bende seviyordum ne yazıkki gurubumun lideriydim ve eğer onlarin gözünde o ezikse söylediğim anda guruptan atarlar ve ezik damgası yerdim . onlar bize komsuydu yakindik baya ama bu kadar değişeceği aklıma gelmezdi. taşınınca çok yabancilik çektim onu özledim kısa saçları ve gozluklerine rağmen bence sevimliydi ama kızlar acimasizdi. gurup olarak tek bir kişi. gibi hareket ederdik ama gidiince onları hiç ozlemedim açıkca. oturduğu banka gidip oturdum önce şaşırdı ama sonra
"Ben arda dün için çok üzgünüm ama acil işim vardı " dedi kocaman gulseyerek. o sırada korcan ve alp oyunlarna dalmislarsdi. Ama dahada önemlisi beni hatirlamiyorum sanıyor galiba. o böyle deyince bende kahkahayı bastım tabi yıllardır gülmeyen ben bir günde iki kez güldüm vay be.
"Arda çok değişmişsin vay canına " deyip kocaman sarıldım o anki şaşkınlikla sarılmadi ama sonra aya kalktı ve beni hatirliyorsun diye etrafında kaldırarak döndürmeye başladı hala aynı arda.
Dondurmeyi kestiginde
"Tabiki hatırlıyorum seni çok özlemiştim " deyip tekrar sarıldım sonuçta 10 sene az değil
"neler yapıyorsun çok değişmişsin AC /DC mi seviyorsun ben bayılırım " dediği anda " Aynen " dedim. " sen bu halinle çok can yakmış olmalısın bakıyorum " dedim. "Aslında bakarsan hiç kimseyi sevemedim ve çıkmak istemedim ya sen?" diye sorunca afalladim iç sesim ohaa diye bağırırken "Bende öyle" dedim. beş dakika sonra sıkıldım ve "Müzik dinleyelim mi?" diye sordum cevap vermeden kulakluklarini.çıkarttı ve telefonuna. takti banada bir tekini uzattı telefununu kaptım ve müzik listesinde ilerledim o sen seç diye bana bırakınca Carry on my wayward son gördüğüm gibi bastım.
listenin adı en sevilenlerdi acaba Supernatural izliyor mu diye dusunmeden edemedim en sonunda sordum "Tabiki" cevabını alınca "Bende" dedim. "Sahi mi ? "
"evet niye çok mu şaşırdın?". Ve işte kritik soruyu aynı anda soruk "DEAN Mİ SAM Mİ ". bu duruma güldük ve gene aynı anda "İKİSİ DE " dedik. Hava kararmaya başladiginda ardayla vedalaşip eve gittik. Akşam yemeğini yediğim gibi uyudum. daha doğrusu uyuyordum ki mesaj geldi.Lanet telefon nerde diye söylenirken buldum ve mesajı açtım "Hey cumartesi işin var mı ? -Arda" hemen cevapladım " Yok ama telefonumu nerden buldun acaba ? :D " vay canına saniyeler sonra yeni bir mesaj " O halde cumartesi günü saat 14:00 da alacağım haberin olsun ;) bu arada tabiki kaşla göz arasida korcandan aldım :)" hemen yazdım " Tamam :) bu arada ben ona soracağım benden habersiz iş çevirmek neymiş :) " ve gönder. saniyeler sonra yine bir mesaj. "Tamam nasıl ıstersen iyi geceler Sarışın :) "
"İyi geceler Maviş :)". aslında bugün olanlar aklıma geldi eskiden komşu olduğumuz için çok yakindik ve bana hep sarışın derdi bende maviş derdim ahh ne güzel günlerdi onlar. yatagima yattigimda aklımı meşgul eden bir soru vardı "Acaba onu hala seviyormuyum ?"
BÖLÜM SONU
Yazar Notu: oldukça uzun bir bolumdu ve vote sayısı artsa biraz nasıl olur ?? y.b yarın olur :). be yazım hatalirm olabilir kusura bakmayın lutfen :)))