Már hallottam, hogy jön fel.
- Clary! Jól vagy?
- Szerintem most már nem lesz!- mondta a srác!
- Valentine!Már kezdtem félni, de tudtam Jace nem engedné. Tudtam mit akar Valentine , de azt nem,hogy most odaadjuk neki vagy van e valami rúna ami segíthet. Ezen gondolkoztam, míg Jace megpróbálta meggyőzni Valentinet, hogy ne öljön meg.
Hallottam, hogy jönnek a többiek. De azt nem hittem, hogy a kehellyel jönnek.
- Valentine ! Itt van a kehely! De Claryt hagyd békén! Oké?- mondta a csaj. Mondjuk már jó lenne tudnom mi a neve!
- Hahaha! Csak akkor engedem el, ha már itt van a kezemben.
- Ne, hogy odaadd! - mondtam
Mikor meghallotta Valentine erősebben tartotta hozzám a kardot.
- Most! - mondta Valentine.
Jace odaadta a kelyhet. Nagyon rosszul esett, hogy cserbenhagyta a csapatát. Szomorú és mérges is voltam egyben.
- Köszönöm ! Na megyek! Hello!
Fogta magát és belevágott a karomba karddal .
- Aaaaa! Ez azért fájt!
Jace rohant hozzám és bekötötte a kezemet.
- Miért adtad oda ??
- Az egy hamis kehely volt . Benne van egy GPS! Így látjuk, hogy hova megy és hol van az anyukád!
- Komolyan???? De ügyes vagy! - reflexből megöleltem. - Jaj! Bocsi! Reflex! - elhúzódtam tőle.
- Nem baj! Gyere!
- Hova?
- Hozzám ! Alhatsz az ágyamban. Én majd alszok a pótágyon.
- Nem kell ! Most csak nem fog visszajönni!
- Clary!
- Nem kell!
- Háát jó! Akkor te maradj itt , talán rájön hamar Valentine, hogy az egy hamis kehely és visszajön érted... Szia!
- Várj! Akkor inkább megyek.....
- Na azért!
Végigmentünk egy hosszú folyosón . Tele volt festménnyel . A legtöbb emberről volt , de nem tudtam, hogy ők kik.
Már kezdtem unni, hogy fél órája csak egy nyomorult folyosón mászkálok. De persze a legvégén volt Jace szobája. Hurrá! :\
- Itt vagyunk !
Ahogy beléptem egy franciaágy volt a szoba közepén. A fal tele volt rúnával. A szoba sarkában egy boxzsák. Nagyon szép volt és ....vad. Volt saját fürdőszobája és kandallója. Na ezért nagyon irigyeltem. A kilátás az utcákra nézett. Nagyon szép volt.
- Huuu! Nagyon..... vad!
- Köszi ! - mondta röhögve.
- Mármint jó értelemben .
- Tudom! ott az ágy !
- Látom. Nem olyan kicsi.Most komolyan egy pótágyon fogsz aludni?
- Hát .... Ja!
- Jó! Tehát te meg tudtál győzni azzal, hogy átjöjjek! De én nem tudlak téged azzal, hogy aludj egy normális ágyon! Hát azt várhatod! Na gyere !
- Oké!
Egy ágyban aludtunk , persze megtartottuk egymás között a személyes távolságot .
Egyépként kényelmesebb volt az ágya mint az enyém! Vicces nem igaz!Másnap reggel úgy keltem, hogy a szobában sehol se volt senki. Csak az éjjeli szekrényen a reggelim volt és rajta egy cetli !
Jó reggelt Clary! Ott van a ruhád a kanapén .Izzyé! Ő neki vadabbak a ruhái. : D Előre is Bocsi! Siess le az aulába. Lassan indunulnk :)
Jace.
Tehát akkor a csaj neve Izzy. Az az Izabella becézése , nem?! Na mindegy. Mondjuk az, hogy belerakta , hogy "vad" annál értettem a vicc lényegét.
De a ruha az tényleg "vad"! Legszívesebben kidobtam volna a kukába , de mivel nem volt más ,így nem tehettem semmit.
Mikor lementem az aulába , mindenki csak bámult. Egy kicsit kínos volt.
- Clary! Látom Jace odaadta a ruhát!
- Izzy igaz?
- Igen.
- Nagyon ....... jó ez a ruha!
- Köszi!
- Mit csinálunk most?
- Most néztük meg hol van Valentine! Elméletileg egy kikőben van a búvóhelye !
- Hát azért ennél jobb helyszínt vártam!
- Én is! De először elmegyünk egy másik templomba!
- Miért ?
- Majd meglátod! Na gyere!
Odamentem a társasághoz Izzyvel! Mindenki nagyon kedvesen üdvözölt . Kivéve egy embert. Nagyon mérgesen nézett rám. Kb úgy mintha épp a gyikolssági tervén gondolkozna amiben én vagyok az áldozat. Horrorisztikus .
- Szia! Alec vagyok! - mondta mogorván.
- Szia, Clary!- Na akkor térjünk a tárgyra! - mondta Izzy.
- Oké! - mondtam.
Összeültünk és gondolkoztunk, hogy mi legyen a terv. Egyfolytában egymást néztük , de nem mondtunk semmi. Vicces volt, de egyben ciki. Hirtelen megszólalt Izzy.
- Mi lenne ha odamennénk és megölnénk, csak úgy.
-Vagy inkább valaki aki tud az íjjal bánni és nincs téliszonya , ő felmászik az óriás kerékre és figyeli a démonokat, addig a többiek bemennek és megöljük Valentinet.- mondtam
- Ez nagyon jó!- mondta Izzy.
- De ha valaki ott tud maradni az íjjassal akkor az még jobb is lenne- mondtam
-Oké! Nekem is tetszik.- mondta Jace.
- Beszélhetnénk Jace? - mondta Alec.
-Ömmm .... igen.
-Mi a baj?-kérdezi Jace
- Mit látsz benne annyira???
- Bátor.
-Minden árnyvadász bátor.
- Akkor úgy mondom hogy máshogy bátor. De miért zavar ennyire?
-Nem semmi. Csak irritál.
-Csak hogy tisztázzuk. Itt marad!
- Jó....
-Akkor most menjünk vissza!
Láttam ahogy Jace és Alec jön vissza. e Alec nagyon csúnyán nézett rám. Valamit én csináltam?!
Kiráz a hideg tőle.
-Na akkor menjünk.- mondta Izzy.
Elindultunk a templomba először. még mindig nem értettem miért, de nagyon kellett neki k valami. Izgalmas volt. Nagyon kíváncsi voltam, hisz tuti nem imádkozni jöttünk.Mikor odaértöünk és bementünk Jace a padlón keresett valami gombot.Olyan 5 perc múlva megtalálta és kinyitotta a ládát.
Tele volt karddal, késsel, pisztollyal, íjjal és még sok más fegyverrel. Durva volt.
Alec és Izzy már fogták az ami kellett nekik és már mentek is ki. Jace ott maradt velem.
- Ez a tied, - megmutatta a kardot. Ugyan olyan volt mint amilyen Valentienak.
-Köszi. - Miután átadta elkezdtem kalimpálni mint egy középkori harcos aki még sose látott kardot, de annyira, hogy majdnem levágtam Jace fejét.
- Upsz! Bocsi.- mondtam
- Inkább megmutatom, hogykell használni.
Hátam mögé jött és megfogta a kezemet és a derekamat. Jó, bevallom, azért egy kicsit elpirultam. :)
-Először is. a kardot két kézzel fogni. Másodszor jobbra majd balra kell vinni a kardot mintha hullámozna. A legvégén előre "döföd".
- ÁÁÁÁÁ..... Értem.
- Na gyere.
Előre futottunk. Az ajtóhoz érve ketten megálltunk. ( Jace és Izzy hátul maradt). Visszaszámoltunk majd betötük az ajtót. Bementünk és halkan elmentünk a labóratóriumi helyre. De volt egy kis bökkenő.