SanderKok, ik tag jouw😂😂 (GET IT??? Nee??? Ahhhhhh)
Wel, ik ben getagd en nu moet ik de dertigdays challenge doen, O man...
Nou, dit hoofdstukje moet dus gericht zijn aan mijn best vriend/vriendin. En laat ik nou genoeg vrienden hebben... Maar ik heb een probleem... ik kan niet kiezen wie mijn bestie is 😫😫. Dus dan is het maar aan mijn vrienden gericht.
Wel... waar moet ik beginnen?? Ik heb zelf geen idee. Laat ik dan maar beginnen bij dat jullie allemaal geweldig zijn. Jullie zijn er als ik je nodig hebt en als er iets mis is met iemand in ons groepje dan zijn we er ook meteen voor elkaar (ik kijk naar jou SanderKok 😉). Met jullie kan ik lachen, en over dingen praten. We hebben ook allemaal zo'n beetje dezelfde interesses en zitten in dezelfde fandoms (Mario, kirby, Sonic). Lekker gezellig met elkaar praten over dingen, samen kijken naar filmpjes, games spelen, iemand die het leuk vind tassen te stelen (hoewel ik je het de laatste dagen niet zo veel gedaan thomas27012002 ). Soms hebben we ruzie, maar hé, wie niet? We zitten lekker gezellig dicht op mekaars lip weetje? Ik kan me eigenlijk niet echt voorstellen wat er gebeurd zou zijn als ik jullie niet had ontmoet. Ja, ik in een klein hoekje filmpjes zitten kijken en me met niks bemoeien. Ook gesellig winkelen kan soms ook, en natuurlijk samenfietsen julia_the_dragon en SanderKok . En natuurlijk schoolfeestjes waar we naartoe gaan met zijn allen. O ja, en ik ben boos op je jetblackfenne omdat je mij niet bij vrienden hebt gezet in jouw Frans presentatie. Nee hoor grapje 😉. Ik weet toch wel dat we vrienden zijn.
Dat was het hoofdstuk.
En nu gaat tamar waarschijnlijk denken: iedereen is getagd en ik niet, ben ik niet meer vrienden met haar ofzo? Dus tamar, hier krijg jij je tag momentje
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsixtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsi
xtamarsiIk denk dat ik nu wel genoeg getagd heb. Tot morgen taggers daar
JE LEEST
Taggerino boek
RandomIk wordt gewoon te vaak getagd. Dus mensen hier is het taggerino broekie