David kahve rengi deri koltuğunda oturmuş ayaklarını siyah sehpaya uzatmış maç izliyordu.
Yaklaşık iki dakika sonra saatine baktı ve ayağa kalkıp çeteye döndü "Gitme zamanı geldi sizden güzel bir performans bekliyorum" dedi.
Çete hızlı ve seri adımlarla arabalara doğru ilerledi,yapılacak soygun çoktan planlanmıştı.
Erica arabanın arkasına sevgilisi Caleb'in yanına oturdu Caleb elini Erica'nın omzuna attı ve ona dedi ki "Lütfen çok dikkatli ol bebeğim seni kaybetmek istemiyorum. Hadi bana bir öpücük ver" "Bu konuda söz veremem ama bir öpücük verebilirim"
Arabalar istasyona vardığında herkes yerini aldı , ve ve bir kurban seçtiler.
Erica elinde bont çanta olan takım elbiseli ve zengin gibi görünen bir adamı seçti. Ardından işaret verildi. Bir grup önden gidip ortalığı karıştırdılar. Çığlık atıp etrafta koşuşturdular. İkinci grup harekete geçti ve kapkaç başladı. Erica afallamış adamın elinden bont çantayı kaptı ve tabana kuvvet koşmaya başladı.
Herkes arabalara binince arabalar tozu dumana katan lastik gıcırtılarıyla tüydüler ve çete binasına ulaştılar.
Herkes David'e soygunda aldıkları çantaları getirdi,kimi çantadan çer çöp kiminden değerli takılar kiminden öbek öbek para çıkıyordu.
Erica'nın çantasından yalnızca şirket evrakları çıktı ama soygun çok başarılı geçmişti. Ardından herkes odalarına dağıldı.
Caleb, Erica'nın kapısını usulca çaldı ve içeri girdi. Erica aşırı derecede sinirli görünüyordu. Caleb ona sarıldı ve kulağına fısıldadı "Şşşt sakin ol bebeğim bu senin ilkin idi , gün geçtikçe daha iyi olacaksın bana inan bir tanem." " Bu gün yaptığım hata çok aptalca idi. Ne olmasını bekledim , sanki içinden milyar dolarlar çıkmasını mı ? Ben tam bir aptalım kimse benim kadar aptal olamaz. David'i hayal kırıklığına uğrattım." ''Saçmalama bu ilk ti her şey daha iyi olacak bir tanem göreceksin."
Dedi ve kapıya doğru ilerledi. Erica bir anda afalladı ve yere düştü her yeri tir tir titriyordu eroin komasına girmişti. "DUR!!!" diye bağırdı Erica.Caleb korkuyla arkasını döndü ve Erica'ya baktı cebinden bir paket eroin çıkartıp Erica'nın koluna enjekte etti,biraz sonra Erica kendine geldi ve Caleb'a kocaman ve muhteşem bir öpücük verdi. Ardından Caleb onu kucağına aldı ve yatağına yatırdı.
Arkasını dönüp yavaşça odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜZSÜZ OYUNCAK BEBEK
Teen Fictionbir asker ve bir suçlu nasıl ilişkilerini sürdürebilir hele ki suçlu madde bağımlısıysa çektiği acılardan nasıl kurtulabilir