Opis postaci i jej historia

12 0 0
                                    

Emmy Stifenson

Opis:

Jestem Emmy, mam 17 lat, czarne włosy i błękitne oczy.

Zazwyczaj chodzę w zielonym golfie* w czerwone i żółte gwiazdki, fioletowej bluzie i niebieskich jeansach.

Kocham koty i uwielbiam śmiać się z rzeczy które robi mój braciszek, Daniel.

Historia:

Równo 7 lat temu mała Emmy rozchorowała się na bardzo ciężka chorobę zwaną... nie wiem.

Jej rodzice jechali do szpitala z jej miesięcznym braciszkiem. Była burza. Dojechali do szpitala.

Nie zdążyli wyjść z auta, ponieważ spadło na ich auto stare drzewo. Tylko dzieci przeżyły.

DUM, DUM, DUM!!! NAGŁY ZWROT AKCJI MODE ON!


Daniel Stifenson

Opis:

Jestem Daniel i mam 7 lat. Moje włoski są brązowe a moje oczy są zielone!

Często chodzę ubrany w niebieską bluzkę i czarne spodnie! Uwielbiam kotki i pieski! Uwielbiam oglądać bajki.

Nie lubię gdy moja starsza siostra się ze mnie śmieje.

Historia:

Równo 7 lat temu mała Emmy rozchorowała się na bardzo ciężka chorobę zwaną... nie wiem.

Jej rodzice jechali do szpitala z jej miesięcznym braciszkiem. Była burza. Dojechali do szpitala.

Nie zdążyli wyjść z auta, ponieważ spadło na ich auto stare drzewo. Tylko dzieci przeżyły.

DUM, DUM, DUM!!! NAGŁY ZWROT AKCJI MODE ON!

_____________________________________________

Dzień dobry, z tej strony ja, Autorka i to był pierwszy rozdział tej upośledzonej książki

którą zamierzam pisać. Na razie to tylko takie cuś ale potem akcja się rozkręci

_____________________________________________________________________

* - Bo nie umiem rysować nosów. xD

________________________________

Aż 213 słów!

___________

EmmyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz