Evet bir hüzün var gözlerimde sanki sevmiste soyleyememis gibi buraya kadar doğru ama sanki sevmiste soyleyememis gibi si yanlış çünkü sevdiğimi söyledim biliyo onu sevdiğimi ama tinlamiyo . keşke sevse. Çok sevdiğim ve hayatımın aşkını gördüğümde aklıma gelen bi hayalim var oda şu hayal ediyorum biz birbirimizi seven iki aşığız ve bir sevgililer günü ve sen bana kalpli bir kutu içinde çikolata yanında ise bir kısa not TAKVİMİN EN GÜZEL YAPRAĞIYDI SENİ TANIDIĞIM GÜNDÜ yazmıştı nasıl tesadüf anlamadım ama bende ona kalpli bir kutu içinde içi çikolata dolu ve içinde aynı nottan ben de yazmıştım . bunun hayali bile insanı kendinden gecirdiyse gerçeği ne yapar insanı bilmiyorum. Seni ne kadar çok sevdiğimi en çokta kağıtlar ve kalemler biliyo çünkü sana ne kadar şey yazdıysam hepsi onlarda yaziyo onlar bile bana üzülüyorken senin beni böyle umursanazliktan gelmen beni çok uzuyor , harap ediyorum kendimi ne olur hayatımın anlamı ne olur gel artık yanıma . gel ki yanıma sadece özleyen ben olmayım sende beni özle hayatımın anlamı ben yokken hayat nasıl miş bir nebzede beni anlamış olursun ben seni koş koca üç yıl bekledim sen beni bi gün beklesen ne nolur artık seni nasıl ozlemis olduğumu ve sen yokken nasıl zamanın geçeceğini anlamış olursun hayatımın anlamı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ozanın Elinden
PoetryBu kitabı aşk acısı çeken bir şair yazmıştır . artık kendini hayatının aşkından vazgeçirmeye çalışıyor ve onu unutmaya çalışıyor.ama unutamıyo dahada çok seviyo