Aşkım bitanem sanma ki gözlerine yazıyorum bunca şiiri .
Yokluğun şiirlerimin en kadimi, en heybetlisi . ozan aşkım bitanem hayatımın anlamı senin için her gece ağlıyorum ağlıyorum ağlıyorum ağlıyorum ama ne kadar seni çok seviyorum bitanem ne olur gel artık gel ne olur seni çok kotu kaybettim ne olur gel mahvoldum sensizim bir yanım eksik değil benim her yerim eksik. Yanıma gelince beni bu kadar aglatigina degecekmi gelde ben maziyi unutuyum bi tek seni hatırlayın sadece sen herşeye reset atarim ama sen gel sen beni her gece ağlatmak zorunda mısın canın çok yanıyor aciyo olesim geliyo ama ölmemek için sadece bi sebebim var oda sensin sen olmasan ben ne yaparım senin yüzünü görmek bile bana bi ömür yeter .ya sen gittiğinde ne olacak aşkım ben o zaman senin yüzünü görmeden ne yapacağım sen nereye gidersen benide götür seni tekrardan kaybetmeyim ne olur aşkım bitanem ozanim gel gel gel beni bi kerede kırma bi kere dinle yüzüme bak ve gül bisi deme sadece bak illa bisi dmene gerek yok saatlerce öyle bakarım ben sana bana öyle daha ii gelir yıllarca uğruna agladigim doyamadigim o yüzüne doymuş olur ama bunlar hepsi bi hayaldir ben ve. Sen olmayacağız olamayacagiz sen beni kabullenene kadar biz biz olmayacağız sadece benim adım sevdi de kavuşamadı diye kalacak ve ben hala seni seviyor olacağım bitanem aşkım herşeyi. Unutup sana yine sarilmadan uyuyacagim ama sonunda agladigima değecek çünkü sen geleceksin geleceksin geldiğinde değmiş olacak çünkü ben hasretim den ölmus sen ise hasret çektirerek oldurmus olacaksın . o gün senin ve benim en mutlu günüm olacak ben oldum sana kavustum diye sen ise bana tenezzül etmeyecegin için herşeye bu kadar kolaydır ama sen anlamadın seni sevdiğimi sana deliler gibi aşık olduğumu ve senin için canımı verebilecegimi anlamadın o kadar zor muydu beni sevmek ben seni öyle kolay ilk goruste aşık oldum ama hayaller ve hayatlar diye bisi var ben onu unuttum ozanim bitanem aşkım sen şimdi o rahat yatağında yat ben de senin uğruna ağlayıp ağlayıp duruyum hadi neyse ben seni sevmisim ne önemi var sadece sevmisim işte...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ozanın Elinden
PoesíaBu kitabı aşk acısı çeken bir şair yazmıştır . artık kendini hayatının aşkından vazgeçirmeye çalışıyor ve onu unutmaya çalışıyor.ama unutamıyo dahada çok seviyo