DEVIL-Úvod

6.4K 140 4
                                    

Jmenuji se Katherina, ale říkají mi Kate. Za měsíc konečně oslavím svoje 18 narozeniny a budu si moct dělat co chci… Bydlím v Americe-L.A. Moji rodiče se rozvedli, když mi bylo 10.. Tátu za to co udělal nenávidím. Jen tak si zabalil věci a nechal mamku doma se mnou a mým mladším bratrem Tomem. Každý měsíc za ním jezdíme.. vždycky se mi tam nechce! Nutí mě chodit na různé výlety a akce, nesnáším to.. Ale dělám to jenom kvůli mamce. Ale bude mi brzo 18 tak už tam nebudu muset jezdit.

No nic.. Teď ke škole. Mám takovou tu svojí ,,partičku‘‘ jsme 4: Já, Mike, Daisy a Nella. Mike je můj přítel už nějakou dobu. Plánujeme spolu něco do budoucna, až doděláme školu, vím je to brzo, jsem na to ještě mladá, ale s ním se cítím vážně šťastná, nic mi nechybí a chci s ním zůstat na vždy.. kéž bych nebyla tak naivní a slepě zamilovaná, nebo si to jen namlouvám?..

Podle mě žiju jako každej normální, dospívající člověk… Mám svoje problémy, ale proto tady jsou moji kamarádi a můj kluk.

Všechno se to ale začalo zamotávat, když k nám na školu nastoupil novej kluk…

Takžee....:DD* Doufám, že se vám moje storry zalíbí a budete jí číst..:** Snad se mi to povede... Mám spoustu nápadů, jak by to mohlo dopadnout, ale taky si musim najít čas na to, abych to nasala... Prostě se budu snažit co nejvíc...:**

Každé Vote a Koment potěší...:**

Miluju vááás!! :* <3

DEVIL [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat