DEVIL-5

1.5K 90 5
                                    

Po 15494894614894 letech konečně část-.- Moc se všem omlouvám!!:( Nestíhala jsem a  v poslední době se ''trochu'' utápěla v depresích. To je ale moje věc:)

No nic.. Jen jsem vám chtěla poděkovat za vyjádření k traileru a k tomu, že jste se trochu zapojili:)) Jestli budete pořád takhle aktivní tak mě to bude nabíjet a budu mít opravdu chuť psát (neřikám, že nemám, ale když máte pro koho, je to lepčí:) )

Doufám, že se vám tahle část bude líbít, i když si myslim, že je taková o ničem:// jo a pardón za to, že tak krátká..:(((, příště bude určitě delší!:))

Příjemné čtení!!:**

LOVE YOU!!:**

V minulé části: Zase jsem byla sama... Konečně!! Ode dneška se uzavírám do sebe!! Už nikdy nenechám nikoho, aby mi vstoupil do života! Miluju pocit, být zamilovaná, ale já už to nezvládám!! Prostě umřu sama, panna už nejsem, takže umřu sama a opučtěná...

Byla jsem neuvěřitelně vyčerpaná, ale porád jsem nemohla usnout. Ale na konec se mi to povedlo.

,,Nééé! NEch mě!!'' křičela jsem a dál běžela tmavou chodbou, která neměla konce.

,,Dostanu tě! Zabiju tě!'' Křičel hlas za mnou...

Doběhla jsem nakonec chodby a tam byla jenom zeď, neměla jsem kam utéct. Svezla jsem se po zdi dolů a hlavu si položila na kolena. Bála jsem se! Mám panickou hrůzu ze tmy a samoty! A teď sedim v místnosti sama a po tmě! Slzy mi po tvářích stékají proudem a nejdou zastavit. Najednou se rozrazí dveře a v nich stojí osoba zahalená v kápi s kosou v ruce.

,,Přišel jsem si pro tebe...'' řekl chraplavým hlasem a začal se ke mě přibližovat.

,,Néé... Prosíím.. Nech mě!'' křičím už z posledních sil. Natáhl ruku a začal se ke mě rychle přibližovat. Ještě dřív něž se mě stačil dotknout, prbudila jsem se.(BTW:Tohle se mi opravdu zdálo! Tyhle noční můry mě pronásledovali asi měsíc)

Koukla jsem na mobil, abych se podívala kolik je hodin. Na mobilu svítilo 03:45. OMG!-.- Pokoušela jsem se znova usnout, ale když jsem zavřela oči měla jsem pře očima zase tu noční můru. Ještě chvíli jsem se převalovala, ale na konec jsem si řekla, že to už nemá smysl.

Využila jsem ten čas na větší přípravu.

Zaběhla jsem do koupelny a vlezla do sprchy. Umyla jsem si tělo i vlasy a ještě chvilku relaxovala.Vylezla jsem a zabalená v ručníku jsem přišla před skříň. Po dlouhém dumání, co si obleču, jsem si vybrala černé, úzké džíny k tomu bílé tílko jack daniels. Ještě jsem ze šuplíku vytáhla čistě spodní prádlo a směřovala znovu do koupelny, kde jsem se oblékla a následně vytáhla kosmetickou taštičku. Make-upem jsem zakryla drobné nedostatky a celý obličej přetřela pudrem, namalovala si linky a řasy přejela řasenkou. Ještě jsem si prohrábla rukou vlasy a vydala se po schodech dolů, do kuchyně. Podívala jsem se na hodiny, které ukazovali 05:16. To jsem byla v tý koupelně tak dlouho?! Ale tak.. mám čas:) Otevřela jsem ledničku a podívala jsem se, co bych snědla. Měla jsem docela hlad, to je u mě divný... Obvykle nesnídám. Vzala jsem si čokoládovej jogurt a ze šuplíku lžičku. Sedla jsem si ke stolu a začala snídat.

,,Ježiš!!.. Co tady děláš?'' Přišla mamka do kuchyně a málem dostala infarkt. Byla v županu, vlasy rozcuchaný na všechyn strany, no... prostě celá já. (:D)

,,Aleee... Nemohla sem spát'' Jen sem mávla rukou a dojídala jogurt.

,,Aha...'' Kývla a nalila si do skleničky vodu.

,,A co ty, že nespíš?'' Hodila jsem lžičku do dřezu a kelímek do koše.

,,To samí'' Řekla a obě sme se uchechtly.

,,No nic.. Du si ještě připravit věci do školy'' Řikala sem mamce, když už jsem šla po schodech. Vyšla jsem schody a zavřela se v pokoji. Je přesně 06:00 a já mám ještě hodinu a půl. Zapla jsem si notebook a koukla se, co je nového. Přihlásila jsem se na fb a na tt. Na fb jsem měla pár žádostí a pár upozornění.

J-Ahoj:))

K-Ahoj;)

J-Co tak brzo?:O

K-Neklidný spaní-.- Ty?

J-Asi tak-.- Co děláš po škole?:))

K-Škola ještě nezačala a ty se mě ptáš, co budu dělat potom?:D No asi pudu domů, nemám nic v plánu.

J-No tak teď už máš:))

K-A co?:OO

J-Procházku se mnou;)

K-Když mě neználsilníš v křoví tak možná jé:P

J-Prostě pudeš i kdybych tě v tom křoví měl znásilnit!:D

K-Okok:)) Hlavně mi neubližuj!:))

Pak jsme si psali už o kravunách a díky Justinovi čas utekl docela rychle. Bylo už 07:15, tak jsem se začala připravovat. V předsíni jsem si nazula černý vansky, vzala klíče od domu a rozloučila se s mámou.

,,Ahoj mami!!'' zakřičela jsem do baráku.

,,Ahoj zlatíčko!'' zakřičela mi zpátky. Usmála jsem se a zabouchla dveře. Dneska pudu pěšky. Nepospíchám a chci se trochu provětrat a trochu i přemýšlet.

Přemýšlela jsem tak o všem, teda hlavně o Mikovi a Justinovi... Dospěla jsem k rozhodnutí, ale bojím se ho províst. I když... Chci to tak? Asi jo... Říká se přece: ,,Naslouchej svému srdci''

Jestli tohle platí, tak to udělám..

Jsem rozhodnutá...

Každý koment a VOTE mě moc potěší a povzbudí k psaní další části! :))

Děkuju předem! :*

DEVIL [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat