1.BÖLÜM

112 3 0
                                    

Gelen seslerden artık sinirim fazlasıyla bozuluyordu. Sara neden her seferinde burda yapmak zorunda? Evimizi böyle kullanmasını istemiyordum. Bizim evimizdi ve burda böyle bir şey olmasını istemiyordum. En sonunda sinirle ayağa kalktım ve odaya gittim. Kapıyı açmayı planlıyordum ama kapıyı kilitlemişlerdi. Vazgeçmeyip kapıyı yumrukladım. Buna bir son vermeleri gerekiyordu. En sonunda kapıyı Sara açtı, üstünde sütyeni ve külodu vardı. Cam'in üzerinde ise boxer vardı. Alışık olduğum bir şeydi ama Nick ile kavgalı olduğumuz için çatacak yer arıyordum.
"Artık şuna bir son verin!."
Cam araya girerek,
"Hadi ama Nicolas rahatla biraz. "
Diyip sırıtmaya başladı ve Sara'yı kendine doğru çekerek şevişmeye devam ettiler. Daha fazla katlanamayarak odanın kapısını sert bir şekilde kapattım. Odama doğru yönelirken kapı çaldı. Kapıyı açtığımda karşımda Nick vardı. Hiç beklemiyordum. Yanlış anlaşılma yüzünden beni terketmişti. Sara ile her zamanki gibi ev partilerinden birine gitmiştik, Nick sonradan geleceğini söylemişti.
Sara ile yine alkolün dibine vurmuştuk fakat bu sefer çok fazla içmiştim deli gibi dans ediyordum. Belimde bi el hissettim arkamı döndüğümde fakülteden arkadaşım olan Ian vardı. Ayakta zor duruyordum bana yardım edeceğini söyleyerek beni kolumdan tutarak yukarı doğru çekiştirdi. Beni bir odaya hızlıca atıp yatağa fırlattı karşı koyamıyordum. Neredeyse bilincim kapalıydı. Zorla öpmeye başlamıştı üstümdeydi tişörtümü çıkaracağı sırada kapı bi anda açıldı gelen Nick'ti. Nick 'in yüzü buz kesmişti ve bana "Sen tam bir sürtüksün". Diyerek oradan uzaklaşmıştı. Ian' ın bu boşluğundan faydalanarak onu ittim ve Nick'in peşinden gittim. Aşağı doğru iniyordu kolundan tuttum ve durdurdum.
"Nick yanlış anl..."
"Senden nefret ediyorum bidaha asla karşıma çıkma!."
Diyerek hızlıca uzaklaştı.

Bu olaydan sonra neden geldiğini anlayamıyordum.
Hızlıca beni duvara ittirdi ve dudağıma yapıştı. Sert bir şekilde öpmeye başladı. Geri çekildiğinde "Sen sadece bana aitsin." dedi ve tekrar öpmeye başladı.

ARKADAŞLAR İLK HİKAYEMİZ YANLIŞLAR OLABİLİR MARUZ GÖRÜN ORTAK BİR HİKAYEDİR
- KÜBRA,SILA💕💋

HEMEN ŞİMDİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin