1.BÖLÜM

164 31 13
                                    

Bu hafta hayatımda yaşayacağım en heycanlı aynı zaman da en mutlu zamanım belki de.Çünkü biz evleniyoruz.3 yılımı verdiqim,onunla her saniyemi dolu dolu yaşadıqım onunla yaptıqım hicbir sey için pisman olmadıqım adamla evleniyoruz.

Doqru daha kendimi tanıtmadım.Benim adım Elmas müstakbel kocamın adı da Berk. Aishh unutmadan en yakın arkadaşlarım pardon kardeşlerim her zor zamanımda yanımda olan önüme çıkan büyün engellere beraber göqüs gerdiqimiz Ela ve Elif'ide unutmayalım. Bu hafta benimle birlikte onlarda çok yoruldular hatta benden daha çok yoruldular canlarım yaaa...

Ama tabisi yorulacaklar sonuçta 1 kere evleniyorum demi? Neyse ben kendimi tanıtmaya devam ediyim.20 yaşındayım lisede Ela ve Elif le aynı sınıftaydık. Berk'te bizim sınıftaydı.Ona aşık olduqumu Ela ve Elif sayesinde anlamıştım. Amabir türlü açılamamıştım.Çünkü ben espirili,heyecanlı,aşk-meşk ilişkilerini dalqa konusu yapan biriydim. Hatta bunu en iyi blen kişiler Ela Elif ve Berk olduqu için Berk'te bana açılamamış.

Benim çevremde kız arkadaşlardan çok erkek arkadaşım var.Ela ve Elif'ten başka yakın olduqum kız arkadaşım yok gibi bisey. İste tam da bu yüzden Berk benim şakalaştıqım takıldıqım bütün erkeklerle kavga ederdi.

Peki ben bunu ne zaman anladım? Tabiside Ela ve Elif sayesinde. Eğer onlar hala söylemeseydi ben Berk'in nasıl düşündüqünü anlamıyacaktım. Bir gün ben,Ela,Elif ve Berk bizim herzaman gittiğimiz cafee ye gittik. Ben de Ela ve Elif de oldukca güzel kızlardık. Bunu biz deil çevremizdeki kişilerin tepkilerinden anladık. Cidden kendimizi beğendiğimizden deil. Tamam kendimizi beğenmiyoruz demiyorum ama neyse yaa güzeliz işte.Cafee ye geldiqimizde boğaz manzarası olan ferah bir masaya oturduk. Ben maviliğin büyüsüne kapılmış sekilde arada Berk'in mavilerinede bakmayı ihmal etmeden sadece susuyordum. Sessizliği bozan herzamanki gibi Ela olmuştu.

"Ya siz nie sevgili olmuyorsunuz? Birbirlerine çok yakışmıyorlarmı sencede Elif?"

Dediği an yüzümde volkanik patlama olduğunu hissediyordum. Ela yapmıştı yine yapacağını. Ufff Ela ya ufff. Berk çaktırmadan gülmeye çalışıyo. Ama sadece çalışıyo. Hayır komik olan ne anlamıyorum. Aha sıçtık olan oldu Berk kahkaha atmaya başladı.

Yaw insafsız bu kadar güzel gülünürmü? Bizded kalp var heralde şimdi biri görüp aşık olacak. Sonra al başına belayı. Zaten yan masadaki kız sabahtan beri Berk'e bakıp duruyo. Hatta bildiğin gözleriyle... Töbe töbe.

Ben kaç kere dedim kalabalık ortamda gülme die. Neyse konudan sapmayalım nasılsa o kız illa ki kalkacaktı o masadan. Ben Ela'ya ölümcül bakışlar atmakla mesgulken bakışlarımı Berk'in sesi böldü.

"Harbi ya biz nie sevgili değiliz? Sen güzelsin ben yakışıklıyım,birbirimizi tanıyoruz. Bence bizden çok güzel bi çift olur! Bence sevgilim olmalısın.."

Oha bu çocuk beni kalpten götürmeyi planlıyo heralde!

"Ha-Ha-Ha baya komik. Saçma saçma konuşmayın yaaa!"

Diyebildim sadece. Aferim Elmas herzaman ki gibi olayın aqzına sıçtın. Ama Berk'in ciddimi yoksa dalga mı geçtiğini anlamam lazım.

"Bence güzel olurdu. Hiçte saçma deil. Hatta harika bi düşünce."

Diyen Berk'e "Ciddimisin" diyebildim sadece.

"Tabisi ciddiyim Elmas. Sen benim sana nasıl baktığımı,yanında olan,şakalaştığın bütün erkeklerle neden kavga ettiğimi anlamadığını Söyleme "
Ben hareketsiz bir şekilde dururken

"Kızım küçük dilimini yuttun çocuk cevap bekliyor."

Diyen Elif'e " Beni bi cimcikle" dediğimde elimi koparacak şekilde çekti.

"Oha kızım bu anımı bekliyordun?Eğimi kopardın lan!"
Dediğimde Ela zafer gülüşüyle Berk merakla cevabı bekleyen masumiyetiyle Elif ise 'hadi ama soyleyiver onu sevdigibi 'dercesine bana bakıyorlardı.

Ben ne yaptım peki? Tabikide cafee den hızla kaçtım. Akşama kadar eve gitmek yerine sahilde gezdim.

Cidden ciddimi düşünüyordu? Yoksa benim tepkimi mi merak ediyordu? Hava iyice karadığında eve gitmeye karar verdim. Ela,Elif ve ben aynı evde kalıyorduk. Anne ve babamı çok uzun zaman önce trafik kazasında kaybettim. Ela'nın ailesi ise çok Küçük ken onu büyük anne ve büyük babasına bırakıp gitmişler. Onlarda 5 sene önce vefat ettiler. Elif'in ise annesi babasını ve Elif'i terk edip başka biriyle evlenmiş. Yani bizim birbirimizden başka kimsemiz yoktu. Eve geldiğimde tv nin önünde bir o tarafa bi bu tarafa giden Ela'yı ve koltukta tırnaklarını kemirmekle meşgul olan Elif'i görmüştüm

.

Anlaşılan beni merak ediyorlar. Beni görünce Ela sımsıkı sarılarak

"Kızım nerdesin? Öldük meraktan. Telefonunu nie açmıyorsun? Seni ne kadar merak ettik biliyormusun?"Deyip sımsıkı sarılmaya devam ederken konuşmama fırsat vermeden devam etti

"Her sey benim yüzümden, özür dilerim. Ben Berk'e söylerim şaka yaptığımı, senin bubkadar yıpranacağını tahmin edemedim, özür dilerim." diye sürekli özür diliyordu.

"Tamam önemli deil ama iyi oldu Berk'i sevdiğimi daha fazla içimde tutamazdım. Teşekkür ederim."

Diyerek ellerimi beline doladım. Elif bize bakarken ikimizde birbirimize bakıp gülmeye başladığımızda Elif koşarak yanımıza geldi. Bizde genetik olan 3'lü sarılmamızı yaptık. Telefonu açtığım da 38 mesaj 96 cevapsız arama vardı. Erinmeden tek tek baktım evet erinmeden bir ilk ama erinmedim neyse Ela ve Elif ten başka Berk'te aramış. Üstelik mesajda atmış. En son mesajda beni sevdiğini,dalga geçmediğini,ciddi olduğunu ve benimle uzun zamandan beri ilgilendiğini yazmış. Mesajı tekrar tekrar okuduktan sonra cevap yazmaya karar verdim.

"Benimle dalga geçmediğini,benim kalbimin kırılmasını istemediğini biliyorum. Ama korkuyorum! Rüyafır die. Komik gelecek belki ama bende sadece seni sevdiğim için senin sadece kız arkadaşın ben Ela ve Elif var. Bütün okul benden korktuğu için senin yanına gelemediler. "

Mesajıma anında cevap gelmesine hem şaşırmış hem de mutlu olmuştum.

Senin yüzünden,sırf seni sevdiğim için uzun süredir senin debenim de sevgilim yok."

"Benim nie sevgilim yok anlamadım!"

"Çünkü hepsi benden korkuyorlardı"

"Sen ciddisin!"

"Evet gayet ciddiyim."

Birdaha cevap vermeyip telefonu yastığımın yanına koydum. Telefonuma gelen mesaj sesiyle teli elime alıp mesaja baktım.

"Biz şimdi biriz dimi?"

"Biz biriz..."



"...Arkadaşlar ilk kitabım olduğu için acemilikler olabilir k.b olacak o kadar. Umarım beğenirsiniz...."


AŞKIN YENİ EVRESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin