Nefes nefese kalmış lanet apartmanın kapısını açmakla uğraşıyordum. Siren sesleri gittikçe yaklaşıyordu. Karanlık olduğundan bir türlü açamıyordum. Arkamda bir el hissetmemle yolun sonuna geldiğimi anladım. Meğersem salak Yaman'mıș. Nefes nefeseyken saçları dağılmış bir şekilde gözüme çok tatlı gözüküyordu. Ve nedense onun gelmesiyle lanet kapı açıldı
***
Yaman içeride ayarlarken ben de burda mısırları patlatmaya çalışıyordum. Bu arada ben Kumsal. Lise 3 e gidiyorum.Yamanla küçüklükten beri arkadaşız. Tanışma olayımız acıydı. Annem ve babamı trafik kazasında kaybettiğim için yurtta kalıyordum. Tabikide yurttan kaçasaya kadar. İşte o gece karşıma Yaman çıkmıştı. O zaman dan bu yana bir kardeş gibi büyümüştük. Beni hep kollardı , aynı bugün de olduğu gibi. Polisleri bir şekilde oyalayıp benim kurtulmamı sağlamıştı. Hırsız falan değilim saçmalamayın =) Graffitiyi çok seviyorum o kadar. Artık alışmıştım aslında ben kaçıyordum polisler kovalıyordu. Burnuma gelen yanık kokusuyla bir anda gerçek dünyaya geri döndüm. Lanet olsun mısırlar yanmıştı. Hızla ocağın üstünden mısır tenceresini aldım ve direk balkondaki çöpe attım. Bakalım artık mısırsız film izlerdik. Allah dan dolapta kola vardı. Filmi bişeyler içerek izleyeceğiz. Kolaları bardağa koyarak içeri girdim. Oha! Cidden mi ya. Yaman uyumuş. Hem de filmi izleyecekken. Gerçi mutfakta kaç saat oyalandım allah bilir. Ben olsam bende uyurdum. Yanlız yeni fark ettim benim de uykum gelmişti. Koltuğun üzerindeki pikeyi alıp yamanın yanına yattım. Biz işte hep böyleydik. Birbirimizi kollar hep birlikte yatardık. Benim yatmamla yaman bana sarıldı. Ve onu hoş kokusuyla uykunun kollarına bıraktım.
***
Saat kaçtı bilmiyorum. Ama çok susamıştım. Yamanın kolları hala üstümdeydi. Yavaşca yerimden kalktım ve mutfağa doğru ilerledim. Mutfağa vardığımda bir türlü ışığın yerini bulamıyordum. Lanet olsun. Nerde bu ışık! Evet karanlıktan korkuyorum. Bir anda bir tıkırtı duydum. Of lanet olsun ışık nerde. Hızlıca salona gidip yamana baktım. Yaman yok . Allahım ner- derken bir anda arkam da el hissettmemle ağlamaya başladım.
+Kumsal benim yaman
- Allahım şükürler olsun yamandı.
+Noldu küçük prensesim seni korkuttuysam özür dilerim.
- Mutfağa su içmeye gitmiştim, ışığı bulamadım. Sonra tıkırtılar gelince korktum. İçeri geçtim. Sen de olmayınca iyice korktum ve sende bir anda elini omzuma koyunca hırsız zannettim.
Konuşurken zorla yutuğum hıçkırıklardan birini ağımdan kaçırdım . Ve yamana sımsıkı sarıldım. Yamanın hadi gel yatalım demesiyle tekrar yattık ve birbirimize sarıldık. Yaman saçlarımla oynarken bende ona sarılıyordum. Daha fazla gözümü açık tutamadığımdan yavaşca gözlerimi kapattım ve her korktuğumda yanımda olan yamanın kokusunu iyice içime çektim.
***
Sabah mutfaktan gelen güzel kokularla yatakdan kalktım. Dün gece aklıma gelince içime yine korku hissi kapladı. Hızlıca mutfağa ilerledim ve yamanın kahvaltı hazırladığını gördüm.
Günaydın diyerek masaya oturdum ve salamlardan ağzıma bir kaç tane tıktım.
- Günaydın küçük prenses güzel uyudun mu
+ Gayet güzel uyudum
Diyerek meyve suyumdan bir yudum aldım. Yamanın oturmasıyla kahvaltımı yaptım. Sanki yamanın bir derdi var gibiydi neyse ne de olsa öğrenirdim.
- Ellerine sağlık karıcım =) diyerek koşarak mutfak dan çıktım.
Böyle şeylere çok sinir olurdu. Arkamdan Kumsal diye bağırınca aldırmadan odama hazırlanmak için gittim. Of nerde bu forma. Yine nereye tıkdın yaman. Heh işte burda buldum sonunda. Odam çok dağınıktır normalde arada bir yaman toplar canım karıcım =) Odamın duvarları krem renkte ve Yamanla fotoğraflarımızla dolu. Geçen sene Doğum günümde yaman süslemişti bende bir daha ellemedim. Derken içeri yaman girdi.
- Daha hazırlanmadın mı küçük prenses
+ Ordan bakınca hazırlanmış gibi mi duruyorum karıcım =)
- Sen şimdi görürsün karıcımı
+ Noldu naparsın
Der demez elindeki su dolu bardağı üzerime döktü . Ah olamaz saçlarım en sinir olduğum şeylerden biri. Duruş sıklam oldum. Of . Bunu hesabını yamana sorucam. Bende hemen mutfağa gidip su dolu bardağı alıp kafasına döktüm. Çok şaşkındı biraz da kızmıştı haliyle. Beni belimden tutup yatağa yatırdı ve gıdıklamaya başladı.
- Napıyorsun sen domuz.. hayır Yaman dur.. Yamaaan..
Her bağırışımda daha çok gıdıklıyordu gıcık şey. Bende doğruldum ve ikimizde güldük. Beraber kalkıp hazırlanmaya devam ettik. Günümüz hep böyle eğlenceli geçerdi. yaman iyiki var .
***
Okula vardığımızda gözler üstümüzdeydi. Beni seven aras yamanı Öldürücekmiş gibi bakıyordu. Bunu fark eden yaman kolunu omzuma attı ve yürümeye başladık. Daha sonra sınıfa vardığımızda ben ekinle yamansa berkle oturuyordu. Yanıma Aras geldi.
- Bugün çıkışta birşeyler yapalım mı güzelim ?
+ Mesafeni bil Aras. Çıkışta işim var . İşim olmasa bile seninle çıkmazdım .diye ekledim.
Çok iğrenç bir tipi vardı. Çirkinlik abidesiydi resmen . İticiydi. Yamana tırnağı bile benzemiyordu. Okulun ilk gününden beri ısınmamıştım ona. Çok şımartılmıştı belli. Neyse ki yaman var . Sırdaşım , dostum , herşeyim Yaman .
***
Zil çalmıştı , okul bitmişti. Sonunda 7 ders sonrası eve gidiyordum. Yaman kursa kalacaktı . Bugün eve tek gidiyordum . Harika ! Ne sıkıcı . Okuldan 1- 2 kilometre uzaklaştıkdan sonra biri kumsal diye bağırdı. Arkamı döndüm ve ; Aras , bu arastı. Of hiç çekemicektim onu . Ve yaklaştı. Ve.. ve.. vee.. heh işte geldi lanet olası çocuk .
- Naber güzelim
+ Aras git başımdan seninle uğraşamam.
- Sadece oturup konuşmak istiyorum.
+ Aras ben konuşmak istemiyorum. Yaman görürse çok kızar .
- Niye sürekli yaman Kumsal ? Yaman kızar . Yaman yaman yaman ! Hep yaman .kendi kararlarını ne zaman vericeksin !
Ne saçmalıyordu bu . Ne demek yamanı bırak. O benim herşeyimdi. Onu bir gereksizin sözüyle mi bırakacaktım.
+ Saçmalamayı kes ve önümden çekil Aras.
- Kumsal ne zaman Arasın seni yönetmesinden vazgeçeceksin .
+ Aras beni yönetmiyor ben kendi kararlarımı verebilecek yaştayım .
- Kumsal yaman gözünü boyamış farkında değilsin. Şu perdeyi kaldır gözünden.
+ Aras seni dinlemek istemiyorum .
- Seni bir yere götürücem ve orada konuşucaz . Beni sonuna kadar dinliceksin.
Ne saçmalıyordu bu . yaman beni gebertirdi. Hem niye onunla gidiyim ki .
+ Seninle gelmicem çekil önümden .
Kolumdan hızla çekmesiyle ağzımdan bir çığlık çıktı. Canım çok acıyordu.
+ Aras kolum acıyor bıraksana seni pislik ! Ahh ! Arassss bırak !
Bi anda kumsal diye adımı duyunca arkama baktım . Ellerini yumruk yapmış bir Yamanla karşılaştım. Bu demek oluyor ki kavga büyük. Bir anda Yamanın beni çekmesiyle kendimi yerde buldum. Yavaşca yerden kalktım. Yaman ve aras kavga ediyordu . Yaman tam ikinci yumruğunu atacakken aralarına girdim. Yumruğu yüzümde hissetmemle sanki her yer dönüyordu. Yaman , kumsal özür dilerim gözlerime bak demesinden sonra büyük bir karanlığa korkuyla vücudumu saldım ve gözlerimi kapattım .Arkadaşlar 1. Bölüm sonu vote ve yorumlarınızı bekliyorum. İnşallah begenirsiniz . Şimdiden çok teşekkür ederim. Hepinizi seviyorum ...