12 Aralık

309 40 1
                                    

Kış ve depresyon. Hakkında yanılmadığım konular arasına eklenecek iki yeni madde.

Geçtiğimiz bir, veya sanırım iki aydır Rusya'dayım. Beyaz Rusya. Karlar altında.

Yanlış anlama, Rus kızları gerçekten güzel ve Rus kızlarıyla seks hiç de fena değil. Sanırsam sorun onlarda değil, bende.

Seks, bir zamanlar benim için hayatımın en heyecan verici ve tutkulu tarafı olan seks, son zamanlarda beni oldukça sıkmakta. Seks yapmayı diretiyor değilim, yanlış anlama. Ama artık seks, benim için bir zevk, heyecan olmaktan çıkmış ve günlük sıkıcı rutinlerim arasına girmiş durumda. Her Pazartesi sabahı kalkıp bir kupa dolusu soğuk, acı kahve içmeye benziyor seks. Tadı olmayan bir sakız çiğnemek, sensiz bir şişe bira açmak gibi.

Üşüyorum.

Rusya'daki kar bu sene beklentileri aşmış durumda olduğundan ülkeden yapacağım herhangi bir uçak yolculuğu maalesef şu sıralar söz konusu değil. Evet, doğru tahmin ettin, bu mektubu sana Moskova'nın kalbinden yazıyorum. Kulağa çılgınca geliyor, ha?

Üşüyorum Lou. Ellerim, ayaklarım ve burnum. Bir süredir üçünü de hissedemiyormuş gibiyim. Titriyorum. Bu mektubu sana bir sokak ampülünün altında yazarken ellerim titriyor Louis, kendi ellerim gibi hissettirmiyor.

Kendim gibi hissetmiyorum.

Bu yüzden yazım okunamıyorsa mazur gör,  eldivenlerim söküldü ve henüz yenisini alacak param yok. Ama kazanacağım, ben hep kazanırım.

İnsanlara kendimi sevdirme konusunda iyiyimdir, kolayca iş bulurum.

Sonrasında kolayca kovulmak üzere.

Ah, her neyse. Korkarım ki elimdeki kalemin mürekkebi tükenmekte ve ellerim kuruluktan çatlamış, kanamış durumda. Ellerim sızlıyor.

Bütün içtenliğimle,
Dostun Harry.

Letters From Harry {Larry Stylinson} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin