1 Böluüm

19 0 0
                                    

Yağmur yağarken koşarak mezarlığa gidıyodum. Kalbim çok açıyordu. Sanki koş kocaman bi karanlığa girmiş önümü göremiyorum. Sanki hançer sallanıyor kalbime sanki bütün dünya üstüme geliyodu. Hem koşuyor hem ağlıyordum. Yolda sadece ben vardım. İşte bu beni kah ediyordu ya  sensizlik sanki biri bana bişey yapıyodu. Sadece şimşek ve yere inen su damlacıkların sesi vardı.

    Neden ben mutlu olamıyor um?

Diye sorsam kendime ne fayda ha ne söylesenize daha 8 yaşında annesini kardeşini kaybeden sonra 2 sene sonrasında babasını kaybeden yetiştirme yurduna verilen kızı tanıyor musunuz

Her gece ailesini kaybettiği için ağlayan küçük kızı gerçek olmayan ailesinin ona şefkatle bakarken o sadece ağlıyordu. Her gece durmadan yıldızlara bakarak gözlerinden yaş geliyordu.

Bu koş koca dünya da tek kaldım. Yanında sadece gerçek aileniz olmayan insanların size kızım demesi nedir size ölmüş kızlarına benzetilmek.

Ben biliyorum hep bana ölmüş kızlarına benzettiler. Benim adım sadece Vuslat ken onlar kızlarının adını eve ( ivi) koyup çağırırken ses çıkarmamak. Çok acı bi duygu.

Sonra tesadüfen küçük ken seni bir gün bulucam diyen çocuğu bulup onu başka kızlarla yattığını her gün başka biriyle olup haberlere çıkan. Sonra onun karanlık bi Mafya olduğunu diri diri işkence yaparak gözünü kırpmadan öldürmek kadar canı adamı öldürürken görmek nedir bilir misiniz.

Koşarak ailemin yanına gittim. Yanlarına oturup kıssa bi tebessüm ettim. Sanki karşımdalarmıs gibi konuşmaya başladım.
Annemin mezarlığına bakarak

Neden gittin anne neden küçük kızını bıraktın. Neden benden küçük kızı caldınız. Neden ben sevdiğim aşık adamı sana söyleyemiyorum. Neden saçlarını okşayık ağladığını için bana gecicek kızım demiyorum. Anne ben bugün ne anladım biliyomusun Aşık oldumu anladım.

Babamın mezarlığına dönerek

Sen söyle baba ilk olan aşkımdın. Beni hiç bırakmıcaktın. Hani annemi bana getirecektir. Söylesene baba beni evlendirmicektin. Beni evlenmicen ben senin turşunu kurucam diyodun. Benden kurtulamassın. Diyodun sonra benim üzüldümü görüp tamam kızım turşunu kırmıcaksınız evlendiricem. Ama seni hiç bir zaman yanlız bırakmıcam. Sana söz veriyorum kızım derdin. İlk dansımı benimle yapıcaksın. Yoksa vermem derdin.

Söylesene baba niye sözünde duruyorsun. He neden beni bırakmıcaktın neden benden kalbimi caldın. Neden bu hayattan nefret ettirdin. Söylesene baba şöyle yaptım ben sana küçük kızın sana ne yaptı baba şöyle diye bağırdım.

Kardeşimin mezarına bakıp

Sessizce ya sen küçük miniğim sen neden beni bıraktın. Neden bana bunu yaptın. Biliyor musun senin tirip atmanı çok seviyodum. Seni kızdırmayı ağlarında abla demeni hem seviyor hem üzülüyorum sana kıyamıyorum. Hep sen üzülme hep gül diye seninle saatlerce oynuyordum. Söyle miniğim söyle peki ben sana ne yaptım.

Dayanamıyordum artık çok zor bu hayat aşık olmuştum. Ama o beni sevmiyordu. Gerçek ailem yoktu koşarak mezarlıktan çıkıp yola atladım. Sonra ne oldu bilmeden havalandım. Birden hızla yere çarptı. Gözlerim yavaşça kararıyodu?. En son gördüğüm AŞIK olduğum adamdı.

    Sonrası karanlık

   İnsan yanında ailesinde olsa bile kendini yalnız hissede biliyor.

Unutmayın bir gün gelecek
Anne ve babamız yanınızda olmıcak
Yalan dünya unutmayın...
                                           Yazardan

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yalnız - Tesadüf - Sinir - AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin