Yoo, ik ga proberen om elke dag een deel te schrijven. Tis geen verhaal. Tis mn dagboek.
Ik heb oprecht een paar serieuze verslavingen. 1. Youtube/netflix, ik kijk zoveel netflix en youtube dat ik geen tv meer kijk. Het is echt ernstig. 2. Ovenchips, omg deze chips. Is. Zo. Freaking. Lekker. 3. Justin bieber en shawn mendes, they are just my bae's. 4. Eten, ik eet ontzettend veel op een dag. Echt. 5. DoeMaarGamen, echt. Job is facking knap. En leuk. En geweldig. En fantastisch. En omfg. Ja. Don't judge me. 6. Social media.
Ook ben ik echt fan van super veel mensen. Het meest van Shawn Mendes en Job, maar Justin en Colin o'donoghue. Oke ik ga iedereen opnoemen. Tis vooral uit serieus dus ik noem die namen op: Ezra Fitz (PLL), Wesley Gibbens (How to get away with murder), Colin o'Donoghue (Once upon a time), Ian somerhalder (The vampire diaries), paul Wesley (The vampire diaries), thomas sangster (Uit the maze runner, daar speelt hij Newt), augustus waters (Van The fault in our stars), Shawn, Justin, Ed sheeran, harry styles, Job (dmg), Gio (youtube), joeycraig, ties (youtube), eigenlijk de hele squad behalve itsajob en unagize, Nathan (acid), lilkleine, Ronnie flex, Rutger (furtjuh), Kelvin (Thekelvlog).
Zoals je ziet, tis real.
Dan ben ik ook nog eens onhandig. En ik ben een sloddervos. En ik ben verlegen maar ook weer niet. Ik heb nooit geld en geef het al uit voordat ik het heb (dat zorgt ervoor dat ik het nooit heb). Ik haat het woordje kill en ik haat het woord ontiegelijk. Gadver. Ook haat ik walvissen. Ik ben superbang voor ze. Ook die vieze witte draadjes aan mandarijnen en bananen zijn echt verschrikkelijk. Ik ga niet naar de dutch youtube gathering en ik ben ook niet naar VEED geweest.
EN HAHA itsajob heeft me geblokkeerd op twitter.Voorderest is mijn leven niet meer dan een fulltime fangirl en eten.
Ohja. Ik ben 15 jaar oud en zit in mn examenjaar op VMBO-TL. Ik ben 165cm. En @baddaydreamx is mn internet bestfriend die ik heb gemeet op 18 februari. 2015 was zogezegd een ****** jaar. May 2016 be better ookal is t nual april. Jezus dat gaat snel.
Bye