heeyo
Nou, kokos kennen we ondertussen wel he. Ik mag hem niet meer, wat eerst zo gezellig was, is nu echt stil en awkward. Ik vind m gewoon oprecht vervelend. Er zit een andere jongen in mn klas (joh. je dacht vast dat er maar 1 was haha.) hij is zoooooooo mijn type ik an t echt niet hebben. Maar hij heeft een vriendin ff huilen. Maar weetje, idk. Het voelt zo goed ofzo, (ik praat echt vaak met m en het is niet awkward en hij is zo knap jhbviausgviu proud) idk. Som kijkt ie me ook echt zo lang aan dat ik dr een beetj eongemakklijk van word en wegkijk maar hij heeft moooie ogen dus dat is niet erg.
nou moet je even goed opletten, shit is getting lastig uit te leggen.
Ik doe dus een horeca opleiding, wij hebben een klas van 22 man. Nou kan je zelf ook wel bedenken dat als je met 22 mensen in 1 keuken staat dat je elkaar alleen maar in de wegloopt. Onze klas is dus gesplitst, we hebben 1 dag praktijk dag, dus de ene helft is keuken en de andere helft is bediening. Wij hebben op onze school een restaurant, daar heb je de bediening lessen. De keuken maakt eten en dat ga je dan opeten (gebeurt meestal met eten😉). Als je bediening praktijk heb serveer je het eten wat de keuken gemaakt heeft. Omdat onze klas dus door de helft is, moet er aan een tafel (tafel voor 2 personen) 1 keuken mensje en 1 bediening mensje zitten. (kan je me nog volgen?) Nou is het dus zo dat ik NIET bij die knappe jongen in de groep zit (komt goed uit). Twee weken geleden had ik bediening, tijdens die les kies je een tafel uit en daar ga je dan standaard zitten en de tafel indekken en debarasseren (tafel afruimen, borden weghalen enzo), en het eten aan serveren. Je zit dan dus met iemand van de andere ploeg. HIJ KWAM DUS NAAR MIJ TOE EN HIJ ZEI "ik ga jou wel even vervelen". Ik dacht HMMMM OKEEEEEE. en dat was twee weken geleden. Deze week (gisteren) waren de rollen dus omgedraaid, hij had bediening en ik moest t eten maken met onze keukenbrigade. nou helemaal leuk, wij komen naar beneden (keuken zit verdieping 5 en het restaurant verdieping 2) en horen we dat we geplaceert worden, dat is als gastheer/gastvrouw iemand naar de tafel brengen. Iedereen had al iemand behalve twee jongens (onder andere die knappe) en ik en een ander meisje. Ik snapte het niet want je zou meegenomen worden maar we stonden daar echt naar te kijken van, nou. Toen vroeg ik dus van, "wat is nou de bedoeling, moet ik ergens heen lopen?". ZEGT DIE JONGEN DUS:"nee kom maar met mij mee naar mijn tafel." en ik was echt van OKIIIII isgoed.
Er is meer, je moet als bediening altijd vanaf de rechterkant spullen pakken en neerzetten. Dat werd even benadrukt door mn docent. Dus er werd gezegd van "..nkjf blablabla niet li doen en denken van 'fuck dit' en het pakken van de linker kant' zoiets, zegt die jongen dus " dan ken ik je omhelzen😏😉" ik was echt van "jaaa" en in mn hoof zat ik zovan: IXGUAHSDG. maar die vriendin zit echt in de weg rip.
dit was et wel weer.
to be continued.......