Luffy došel z lesa kousek od města kam šli ostatní pro zásoby,Luffy si povzdechl"kde je Sanji?"zeptal se Nami když skočil na palubu,Nami se po něm podívala"říkal že se jde projít ještě do města,prej se vrátí k večeru"Luffy se zamračil,Nami pozvedla obočí"hm tak mu pak řekni že sem ho hledal"řekl mrzutě,a zmizel zase v lese.Nami se podívala na Robin"co má sakra za problém?"nechápala vůbec nic,Zoro pozvedl obočí"sis nevšimla,Luffy se nám zabouchl do kuchaře,a ted ho žere že je někde ve vesnici sám"Nami se plácla do čela,to jí vůbec nenapadlo"je možný že žárlí"řekl Robin,Usopp se přidal k jejich konverzaci"Sanji šel s Chopperem ale nemůžem vyloučit že nešel za nějakou babou,Luffy to bude mít těžké,Sanji není Gay"povzdechl si.
Luffy se celý den potuloval po lese,chytal brouky a přemýšlel,on žárlil to byla pravda,ale taky věděl že Sanji není gay,nemohl ho přece nutit se do něj zamilovat,Luffy si tohle uvědomoval ale stejně ho to štvalo,když si uvědomil na Alabastě že Sanjiho miluje,rozhodl se že se bude dál chovat jako vždy,Sanji nesmí přijít na to že k němu Luffy něco cítí jinak všechno skončí"oy Luffy"přihnal se k němu Chopper,Luffy pozvedl hlavu a kopl do kamínku"všichni těhledají,už je skoro noc kde si tak dlouho,měl sem obrovský strach"objal ho Chopper,Luffy se usmál a stisklChoppera"potřeboval jsme si provětrat hlavu,a tady v lese to jde nejlíp"řekl Luffy,Chopper se pousmál"Zoro mi řekl o tvém trápení,Luffy jen ti chci říct že si myslím že Sanji tě má rád ale jen jako kapitána a kamaráda"Luffy mu zacpal jehoukecanou pusu a posadil si ho za krk"nech to být,já to vím jdeme zpátky"a vrátily se spolu na Merry,tam je vyhlížel Zoro a Robin"hej Luffy kdes byl tak dlouho,Sanji se už vrátil"Luffy se usmál a pak sesadil Choppera"supr,ale já jdu spát dobrou noc"a zmizel v pokoji,Zoro si povzdechl"když jsme ho našel,bylo vidět že plakal"zdělil jim Chopper,Zoro ho podrbal na hlavě a pak se otočil k odchodu za Luffym"řekni o tom Sanjimu,Luffy potřebuje jeho ne mě"Chopper kývl a vydal se do kuchyně.
Chopper vlítl do kuchyně kde seděla Nami a vedle ní Sanji"Sanji,Zoro mě poprosil at jdeš za Luffym,že tě potřebuje víc než jeho"Sanji se překvapeně podíval na Nami,co to sakra znamená,Nami se podívala na Choppera"stalo se něco?"zeptala se okamžitě,Chopper se vyhnul jejímu pohledu"když jsme ho našel v lese,bylo vidět že plakal,když jsme se ho zeptal řekl mi že nic,mezitím co jsme procházely lesní cestou sem si všiml že stromy byly polámany brutální silou,hádám že Luffy byl v blbé náladě,pamatuju si že Usopp říkal že se ptal na Sanjiho"Sanji se postavil a vydal se ke dveřím,Nami ho zastavila"Sanji....netlač na něj,jinak ti Zoro ublíží"varovala ho Nami.
Zoro seděl u Luffyho který se mu choulil v náručí"vím co tě trápí ale takhle to nevyřešíš,Luffy utíkáním to nezměníš,skus se zaměřit nato co můžeš"ozvalo se zaklepání a vešel Sanji,Zoro si povzdechl,Luffy se ani nepohl"Luffy,prej si mě sháněl"sedl si vedle Zora,Luffy na něj upřel svoje černé oči plné slz,Zoro muje setřel"Luffy,nechám tě tady se Sanjim dobře zvládneš to"Luffy kývl a Zoro se postavil,Sanji se pousmál a přitáhl sikapitána do náruče,Luffy stuhl ale spustil slzy,Zoro odešel"Luffy...tak povídej co si mi ráno chtěl"zeptal se mileji,Luffy přestal plakat"mám pocit že semnou netrávíš tolik času co s Nami nebo Robin,dokud jsme byly bez Robin bylo všechno v pořádku"Sanji si povzdechl,tak tohle bylo jeho trápení,kéž by věděl co Luffy myslí doopravdy"Luffy,si můj kapitán,si pro mě rodina a přítel...Nami-chan a Robin-chan jsou jediné dvě dívky na lodi,víš jak moc miluju dívky každopádně pokud chceš můžu stebou trávit víc času,co třeba zítra půjdem se spolu projít do lesa co říkáš"Luffy se usmál a otřel si slzy,potom Sanjiho objal,Sanji mu překvapeně objetí vrátil"díky Sanji"ten se ušklíbl a pak si stoupl"přivedu ti zpátky.."nedořekl to,Luffy se zvedl a vydal se ke dveřím"mám hlad"Sanji se usmál a šel mu udělat půlnoční svačinu.
Luffy se venku srazil se Zorem,Zoro pozvedl obočí"zítra se půjdu projít se Sanjim"řekl nadšeně,Zoro se ušklíbl"máte rande,kapitáne"všichni se naklonily přes plůtek"jdeš zítra ven se Sanjim,to je super,zítra jsme tu naposled,nikde se nemůžem moc zdržovat,všude jsou marináci"řekla Nami,Luffy se pousmál.
ČTEŠ
Zoro x Luffy Cz
FanfictionLuffy zamilovaný do Sanjiho se trápí,nakonec však po několika otázkách na Sanjiho,Luffy příjde na to že ve skutečnosti ten koho dopravdy miloval byl jeho první člen Zoro.Luffy se po Sanjiho odpovědi pokusí zabít,ztratí pamět kterou opět získá díky Z...