Luffy si stále Zora nepamatoval,přestože mu vykládali různé historky,až se jednoho dne stalo že Luffy se pokusil zvednout Zorovu Yubashiri,pak se mu hned něco vybavilo .
Luffyho vzpomínka
„Zoro je možné že miluju Sanjiho"zeptal se Luffy svého zelenovlasého kamaráda"je to možné,proč se o to zajímáš?"Luffy se ušklíbl a povalil Zora na zem"myslím si že je to zbytečné,Sanji miluje ženy,je možné se zamilovat dvakrát"Zoro se zašklebil a opřel si čelo o to kapitánovo"záleželo by na tom koho bys chtěl zkusit zbalit....
„Zoro zítra půjdu se Sanjim do lesa"řekl Luffy nadšeně,Zoro se pousmál"to je dobře,aspon se sblížíte"Luffy mu podal opatrně ruku a pak ho objal...
pak už jen mlha.
Pak se mu před očima objevilahádka se Zorem,proč se vlastně tak naštval,nebylo to kvůliSanjmu,spíš ho naštvalo že Sanji nejspíš miluje Zora,jenomžeZoro byl přece jenom jeho.
Luffy zatřepal hlavou,co to sakra bylo,ta katana všechno ví,ukázala mu to co zapoměl"Luffy stalo se něco"zeptala se Nami okamžitě,Luffy stále držel Yubashiri"ani ne,jenom Yubashiri ...."Nami zamrkala,Luffy si vzpoměl na jméno té katany"Luffy jak víš že se Zorova katana jmenuje Yubashiri"zeptala se Nami okamžitě"protože ta katana je pro Zora vzácná,stejně jako Sandai kitetsu a ta po Kuině"Zoro se zrovna vracel a slyšel Luffyho mluvit s Nami o jeho katanách"Luffy,je možné že sis na Zora vzpoměl,nebo se ti jen vrátily některé vzpomínky"zeptala se Nami,Zoro se opřel o sloup aby ho neviděli"tak to není...Sandai kitetsu,Yubashiri a katana beze jména opravdu sem rád že se mi vrátily vzpomínky na Zora"vytáhl Yubashiri z pochvy,opravdu byla nádherná"víš Nami,tak jak vždycky říkal Zoro,katana ti poví víc než člověk"Nami se pousmála,Sanji nakoukl ven"Luffy,víš že tě Zoro popraví když budeš sahat na jeho katany"řekl Sanji výhružně,Luffy se ušklíbl"nemyslím si,kdyby mě chtěl zabít už by to udělal"řekl a stáhl ruku,Zoro konečně vyšel ze svého ukrytu.pobral své dvě katany a dal si je na obvyklé místo"dáš mi zpět mou katanu"zeptal se svého kapitána,Luffy se pousmál a podal mu ji,pak po něm skočil a povalil ho na zem,ne proto že byl Zoro slabý ale protože neudržel rovnováhu"dokázal bys mě opustit kdyby to situace vyžadovala?"zeptal se na stejnou otázku jako tenkrát na Alabastě"není žádná možnost že bych to udělal,absolutně žádná"Zoro pochopil co chtěl slyšet za odpověd,Luffy se usmál a objal ho kolem krku"takže se ti vrátily vzpomínky"zeptal se když si ho přitáhl blíž"miluju tě Zoro"šeptl mu do ucha,Zoro se zarazil a pak si oddechl"já tebe taky,kapitáne,ale trvalo ti než si na to přišel"zamrmlal mu do ucha.Luffy mu do něj foukl a pak ho do něj kousl"moje láska k Sanjimu....byla nakonec jiná než jsem chtěl,nakonec jsme si uvědomil že ten koho miluju je celou dobu při mně,od samého začátku"zašeptal,všichni se koukaly na Zora který se červenala objímal Luffyho"hmm od samého začátku,až do konce,budu s tebou i po té co se staneš pirátským králem"zašeptal stejně tiše i jemu od ucha,Luffy ho nakonec políbil,Zoro se nenechal dlouho pobízet a vrátil mu to,tohle bylo pro oba nové a nejlepší.
The End
ČTEŠ
Zoro x Luffy Cz
FanfictionLuffy zamilovaný do Sanjiho se trápí,nakonec však po několika otázkách na Sanjiho,Luffy příjde na to že ve skutečnosti ten koho dopravdy miloval byl jeho první člen Zoro.Luffy se po Sanjiho odpovědi pokusí zabít,ztratí pamět kterou opět získá díky Z...