Psiholog:"Pentru cei care încearcă sa își salveze și ultima fărâmă din viață nu va dați bătuți."
Trecut
În acea clipă glonțul ia pătruns în carne rupând fiecare fărâmă din el. Nu puteam vedea era prea dureros.
-A!!!!! Strigam cu disperare nu mai exista salvare.
Fug în dreptul său.
-Nu terog rămâi. Nu îmi permit sa te pierd.Nu spunea nimic stătea de parcă el vroia, vroia sa se elibereze de tot. Ultimul lucru pe care la spus a fost " La revedere Anna." cu un mare zâmbet pe fata lui plină de sânge "
Prezent
-Aiden echipa H este gata?
- Da. Poți prelua echipa și începe misiunea.Uneori ma gândesc cum ar fi fost dacă A încă mai trăia.
Merg în depo.
- Toată lumea gata?
- Sa zburam tavanul acelei vile.A 23 misiune este sa îl eliminam pe H. De la moartea lui A a fost foarte multă pierdere și vieți luat. Am început sa fac greșeli însă mi-am revenit repede.
Am creat cea mai mare mafie văzuta pana acuma. Alcătuită din 7 oamenii
1. Maily nebuna grupului nostru a incendiat 2 băncii în același timp în Japonia.
2. Derek(golden eyes) puștiul ăsta atinge orice țintă de la orice distanță nu știu cum reușește
3. Rainbow Bridge. Nu știu prea multe despre ea doar ca este bună la luptele corp la corp
4. Flash cel mai bun arcaș din lume și se poate teleportea oriunde de pe o raza de 100 de km.
5. Black mereu poarta o masca și se îmbrăca în negru când nu te aștepți te omoară foarte repede curma suferința îmi place de el puțin 😏😏😏
6. Melanie vocea ei acționează ca un cânte de sirena. Când ii auzi vocea mai bine îți acoperi urechile pentru ca produce unde de mare putere chear poate distruge timpanul, am făcut o bomba sa explodeze cu vocea ei.
7. Vlad creierul grupei. El face toate strategiile cel mai bun hacker din AmericaBine înțeles și eu faimoasa Joker. Culmea nimeni nu știe cine sunt cu adevărat Vlad a încercat sa afle însă i.am amenințat iubita cu moartea. Just the perfect 👌 :)))
Conduc una din cele 3 mașini cu care urmă să dăm lovitura la Vila Corbilor. Singuri mafioții care au cea mai mare avere îngropată in subsolul vilei.