Olllaa! Daca vreti sa va fac coperti trebuie sa-mi oferiti aceste amanunte:⬇️⬇️⬇️ (Cele cu "*" nu sunt obligatorii)
1)Titlul cartii:
2)*Subtitlu:
3)Numele autorului:
4)Rezumatul cartii:
5)Aspectul copertii:Colorata/alb negru, inchisa/deschisa. Vreau ca personajele sa apara sus/jos/ la mijloc, scrisul sa fie in partea dreapta....etc. Daca nu sunteti siguri la cum ati vrea sa fie coperta spuneti-mi. Un simplu comentariu cu "ma las pe mana ta" si e destul.
6)Personaje:(Cateva detalii despre ele daca vreti. Adica, personaj negativ, pozitiv....etc) As dori sa-mi da-ti cat mai putine personaje asta pentru ca va dura mai mult si din punctul meu de vedere, coperta va fii mult prea incarcata. Maxim 4 personaje.
7) *Imagine de fundal: Daca aveti o idee nu ezitati sa o scrieti in formular. Ex: Vreau sa apara pe coperta orasul New York, o campie, o masina...etc.
8)daca stiti cateva imagini care ar da bine pe coperta voastra in legatura cu persoanele alese de voi, lasati-mi un link jos in comentarii.Coperta poate fi gata cel mult in 42 de ore. Poate dura chiar si o saptamana, depinde de timpul meu disponibil. Okay, poate ca voi mai intarzia cu comanda, DAR ASTA NU INSEAMNA CA NU TI-O IAU IN CONSIDERARE.
Reguli:
*Atunci cand completati formularul vreau sa scrieti exact ca si in model sau o sa refuz comanda.
*Dupa cum vedeti si in titlu, scrie "Open" iar eu primesc cu cel mai mare drag comenzile. Cand vedeti "Closed" sa stiti ca nu o sa iau nicio comanda in considerare.
*Atata timp cat sunt respectata o sa va respect si eu.
*Daca va place coperta folositi-o cel putin o saptamana.
*Atata timp cat imi dati comanda asta inseamna ca si trebuie sa folosti coperta nu sa va duceti la altcineva care are tot carte "Covers".
*Daca mi se pare prea dificila comanda pot sa o refuz dar nu cred ca se va ajunge la asta.
*Cartea trebuie sa fie neaparat PUBLICATA.
*Nu i-au in considerare comenzile primite in privat. Numai in capitolul acesta, si numai in acesta primesc comenzile.
*Ca sa fiu sigura ca ati citit regulile o sa scriu aici o parola iar atunci cand imi dati comanda vreau ca voi sa o scrieti neaparat. Daca nu va fi scrisa, o sa refuz comanda. Parola:Pinguinii0714
Plata: (nu putea sa lipseasca nu?) :))
Folllow + dedicatie in cartea voastra, voturi la una din cartile mele, adaugarea unei carti de ale mele in biblioteca voastra sau voturi la coperile care va plac. Depinde cat de greu mi-a fost sa fac coperta. O sa va zic "plata" la fiecare capitol.
Nu sunt deloc dura dar na...cred ca munca mea poate fii rasplatita nu?Asa ca.....PE LOCURI, FITI GATA....START!❤️
YOU ARE READING
Alexia's Covers <OPEN>
RandomAi o carte si inca nu stii ce coperta sa-i pui? Ai venit la locul perfect. In aceasta carte se fac tot feluri de coperti exact pe placul vostru. Astept comentarii!