004

44 5 0
                                    

Dioni

Als ik ff in de keuken sta uit te rusten gaat de bel. Langzaam loop ik naar de deur. Als ik de deur open doe zie ik Smeagle staan, meteen wil ik de deur dicht doen maar iets houd me tegen.
"Wat mot je?" Vraag ik bot.
"Excuus aanbieden namens mijn neven." Zegt hij rustig en kalm.
"En wie zijn jouw neven?"
"Aron en Tim." Ik word stil. Die had ik niet aan zien komen...
"Ehh en daarom ben jij hier in plaats van hun?"
"Jupp, ik kom je helpen met opruimen." Ik knik.
"Jaimuel en Cass zijn toch al weg, dus kom binnen..." zeg ik na een korte twijfel. Hij glimlacht, eigenlijk is hij wel schattig. Ho wacht? Dacht ik dat nou echt? Ik bedoelde natuurlijk dat hij eigenlijk best wel chill is.
Ik laat hem binnen en loop meteen door naar de kamer. Hij schrikt overduidelijk.  Ik grinnik.

Kaj

Als ik binnen sta bij Dioni in de woonkamer, schrik ik me dood. Jezus wat een bende...
Ik raap wat van de grond en zet het op een kastje neer. En zo doe ik dat met nog wat dingen. Zachtjes begin ik te zingen: "I know what you did last summer, tell me where you've been..."
"Heey, zing dat nog eens?" Zegt Dioni.
"Okay..." hij knikt en ik zing het nog eens. "I know what you did last summer, tell me where you've been..."
"I know i know i know i know i know..." zingt Dioni erachteraan.
"Wauw, je kan best goed zingen..." zeg ik.
"Thx bro, jij ook." Ho... wacht, noemde hij me nou bro? "Ja, je hoorde het goed hoor! Ik noemde je bro, omdat ik je mag." Hij mag mij... hij mag Smeagle...

It's Just Me And YouWhere stories live. Discover now