005

56 4 2
                                    

Dioni

"Serieus, als ik wist dat je zo chill was had ik je nooit gepest en smeagle genoemd!"
"Hmhmmm, dat zei Nour ookal"
"Ohh haha, maar hoezo zei ze dat?"
"Nou kijk Sterre zei dat ze nog liedjes moesten schrijven en toen zei ik dat ik nog wel wat liedjes had en toen gingen ze met mij mee naar huis, toen had ik ze de teksten gegeven en we hebben ze samen gezongen. Toen zijn ze naar huis gegaan en toen appte Nour me dat ze me een toffe peer vond."
"Nice, maar hoe kwam ze dan aan je nummer?"
"Geen idéé, misschien toen ze naar beneden gingen en ik alles afsloot aan apparatuur dat ze dat van het bord had gepikt ofzo?"
"Zou best kunnen, zo is Nour nou eenmaal. Maar goed, zullen we samen chillen?"
"Ja, klinkt nice!"
"Okay! Filmpje?"
"Ja doe maar."
"Welke?"
"Ehh"
"..."
"Is een serie ook goed?"
"Tuurlijk! Welke?"
"The Vampire Diaries? Once Upon a Time?"
"The Vampire Diaries maar doen?"
"Okay!"
"Goed, zet jij die serie maar klaar, dan pak ik het drinken."
"Sgoed."
"Okay, maar wat wil je drinken?"
"Colaatje?"
"Top, met of zonder Whisky?"
"Ehh 1e ronde zonder daarna met!"
"Sgoed!"

Kaj

Srs, Dioni is noglang zo gek nog niet! Hij is wel aardig. Ik mag van hem ook blijven slapen dus ja en mijn ouders vonden het goed dus...
"Hey dromer!"
"Huhh wat?"
"Ik vroeg: 'slaap je bij mij op de kamer of op die van mijn ouders?"
"Ohh ehh, maakt niet uit."
"Okay, dan slaap je bij mij ik denk namelijk niet dat mijn ouders het zo leuk vinden als er iemand in hun bed heeft gelegen." Ik grinnik
"Nee dat had ik ook gevonden als ik je vader was!"
"Haha, maar goed laten we ff het bed opmaken!"
"All right!"
**************************
"He knows dirthy secrets that i keep, does he no it's killing me? He knows, he knows, d-d-does he know, anothers hands have touch my skin. I won't tell him where I've been. He knows, he knows, he knows!" Zing ik. Dioni neemt het van me over.
"It's tearing me apart, he's been away. In my just hangin' heart to other words he used to say. The pictures on his phone, he's not coming home..."
"Comming home, comming hooooooomeeeeee!"
"I know what you did last summer, just lied to me there's no other I know what you did last summer, tell me where you've been!"
"I know what you did last summer, look me in the eyes, my lover. I know what you did last summer, tell me where you've been! I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know!"
"I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know!" Zo zingen we het hele liedje. Na nog wst gepraat te hebben en wat zitten niksen vallen we inslaap, naast elkaar op Dioni's 2persoons bed.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 17, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

It's Just Me And YouWhere stories live. Discover now