The Lost Future

581 5 1
                                    

  The Lost Future 1

Byla sobota večer a já jsem neměla co na práci. Pořád jsem si kontrolovala telefon, jestli mi někdo nenapsal, nebo jestli nemám nějaký zmeškaný hovor. Měla jsem na vybranou jen tři věci, buď sledování televizi ,ve které stejně nic nebylo, nebo jít na notebook a pustit si nějaký film a v neposlední řadě bych si mohla jít lehnout na postel a usnout.

Nakonec jsem ale neudělala ani jednou , sedla jsem si na gauč , který byl v obývacím pokoji a přemýšlela nad svým životem. Proč nemůžu jít ven a bavit se s přáteli jako normální holka ? Prostě bych chtěla jít ven a bavit se , ale proč to nejde ?

Přece nakonec jsem křestanka , ale kdyby rodiče věděli, co jsem dělala, co jiní teenageri nedělají asi by mě zamkli do pokoje a zakázali by mi všechno televizi, notebook a hlavně můj telefon a to bych asi nepřežila.

V mém naříkání nad životem se asi Bůh nade mnou slitoval v tu ránu jsem dostala hned 3 sms-ky a ve všech bylo to stejné House Párty o půl jedenácté v Salt Mont všichni jsou zváni.

Rychle jsem vztala z gauče šla jsem se rychle převléct, namalovat a učesat, můžu říct , že mi to slušelo, podívala jsem se na telefon, který ukazoval , že už je půl jedenácté potichu jsem sešla po schodech, abych neprobudila rodiče a proklouzla jsem ven.

Vyšla jsem ven na ulici , chodila jsem ulicemi už jsem skoro byla u House Párty Salt Mont, ale vtom mi začal vibrovat mobil , byla to esemeska od mého bratra, sakra.

Od Robina: „Lex si normální, počkej, až se to dozví rodiče.

Pro Robina: „Nedozví se to, jedině, kdybys jim to řekl, ale ty jim nic neřekneš, nebo já na tebe povím, že tátovi bereš potají peníze“

Po chvilce mi přišla další sms-ka byla od Robina

Od Robina: „Tak dobře Alex“

Když jsem chtěla mobil vrátit zpět do jeansů tak mi přišla další sms-ka , byla od Nicol .

Od Nicol: „Tak co jdeš dneska na tu House Párty ? Né promiň, já zapomněla, tebe vlastně nikdo nepustí .

Pro Nicol: „Promiň Nikol zachvilku tak dobře?“

Od Nicol: „Jdeš na to nějak rychle, utekla si z domu?“

Pro Nicol: „Jo utekla, ale neboj vrátím se.“

Od Nicol: „Jsi zlá holka.“

Pro Nicol: „Pššt“

Jak tenhle sms-kový rozhovor skočil, tak jsem zjistila, že jsem konečně na místě. Jakmile, jsem vešla dovnitř, tak jsem viděla veselou náladu lidé, pili, kouřili, tancoval, no prostě se bavili.

Protlačila jsem se mezi ně a hledala jsem Nicol. „Jé ty jsi opravdu přišla.“ Otočila jsem se a uviděla jsem Nicol. „Na Alex, vezmi si pivo.“ Vzala jsem si kelímek s pivem a s Nicol jsme se dobře bavily, dávaly jsme do sebe jedno pivo za druhým. „ Jé Shawty, pomalu brzdi.“

Zvědavě jsem otočila hlavu a uviděla jsem kluka s hnědými vlasy, jak se na mě ďábelsky usmívá. „Ahoj jsem Alex a tohle je moje kamarádka Nicol.“ „Tak zatím holky“ Řekl a odešel se svojí skupinu zase o kus dál. Pak jsem cítila jen jak mě Nicol drtí ruku. „ Auu Nicol jsi v pořádku?“

 „Alex , víš kdo byl ten kluk? ” „Né Nicol nevím kdo ?”  „To byl Nick“ Řekla a celá se třásla. „Je to kluk o ,kterým se říká, že je největší v tomto městě. Je v takových sračkách, že si to nikdo neumí představit, je vůdce gangu. Pokrčila jsem rameny a bylo mi jedno co říká.

Koment nebo vote potěší..:)

The Lost FutureWhere stories live. Discover now