Παρτ 1

115 17 10
                                    

(Επιτελους βρηκα χρονο)

Το κινητο μου δονητε. Σημα οτι πρεπει να ξυπνησω. Ειναι η πρωτη
μου μερα στο νεο μου σχολειο. Σηκωνομαι αργα το γυμνα ποδια μου ακουμπουν το κρυο πατωμα προκαλωντας μου μια ανατριχιλα. Διασχιζω το δωματιο με προορισμο το μπανιο. Πλενω το προσωπο μου και βαζω λιγη μασκαρα μονο μιας και δεν θελω να βαφομαι. Βγαινω απο το μπανιο μου και πηγαινω στην ντουλαπα μου προσπαθωντας να αποφασισω τι να φορεσω. Καταλιγω σε ενα μαυρο με σκισιματα skinny jean και ενα μαυρο φουτερ arctic monkeys, βαζω τα βανς μου και κατεβαινω κατω. Η μαμα μου εφτιαχνε πρωινο και ο μπαμπας μου ηταν στην δουλεια.
Μ- Αλασκα, βιασου θα αργησεις για το σχολειο και να ξερεις αγαπητη μου οτι οταν αργεις δεν δινεις καλη εντυπωση.
Λεει με σοβαρο υφος.
Α- Μην ανησυχεις μαμα θα φτασω στην ωρα μου.
Περνω την τσαντα μου και ενα τοστ στο χερι και κατευθηνομαι στην πορτα βιαστικα. Παω στο αυτοκινητο μου, μπαινω μεσα και βαζω το κλειδι στην μιζα. Ακολουθω πιστα τις οδηγειες της μαμας μου και φτανω στο σχολειο μετα απο δεκα λεπτα. "Ακριβως στην ωρα μου" λεω στον εαυτο μου. Παρκαρω στο παρκιν και κλειδωνω το αμαξι μου.  Κατευθινομαι στο σχολειο και ξαφνικα μια μαυρη SUV περναει ξιστα απο διπλα μου. Ο οδηγος δεν φαινοταν απο τα μαυρα τζαμια και απλως συνεχισε την διαδρομη του ανενοχλητος. "Ωραιο ξεκινημα, Αλασκα ενας ηλιθιος κοντεψε να σε πατησει" λεω στον εαυτο μου.  Μπαινω μεσα στο προαυλιο και προσπαθω να εντοπισω την εισοδο για το κτηριο. Καθως περπαταω στον μεγαλο διαδρομο με τα ντουλαπακια ενα κοριτσι με καστανοξανθα ισια μαλλια και καφε ματια μου μιλαει.
Σ- Γεια πρεπει να εισαι καινουργια εδω μιας και μιαζεις καπως χαμενη οποτε σκεφτικα να σε βοηθισω επισης λατρευω το φουτερ σου. Α και ξεχασα Σιεννα.
Ειπε και μου εδωσε ευγενικα το χερι της.
Α- Αλασκα χαρηκα για την γνωριμια επισης εκτιμω την βοηθεια σου. Εψαχνα το γραφειο του διευθηντη αλλα χαθηκα.
Σ- Μην ανησυχεις θα σε βοηθισω εγω
Α- Οκ ευχαριστω πολυ
Αφου φτασαμε στο γραφειο του διευθηντη και πηρα τα κλειδια για το ντουλαπακι μου, χτυπησε το κουδουνι και με την βοηθεια της Σιεννας που ειχαμε την ιδια πρωτη ωρα πηγαμε στην ταξη της Βιολογιας. Καθισαμε μαζι στην δευτερη σειρα. Αφου μπηκαν ολοι μεσα και ο καθηγητης και συστηθικα η πορτα ανοιξε αποτομα και ενα ψηλο αγορι με καστανες μπουκλες και πρασινα ματια μπηκε με γρηγορο βημα μεσα. Μου εριξε ενα βλεμμα υποτιμητικο και πηγε και καθησε στο τελευαιο θρανιο. Το μαθημα μου φανηκε ενας αιωνας και δεν προσεχα μιας και ενιωθα ενα ζευγαρι ματια πανω μου ολη την ωρα. Δεν τολμησα να γυρισω να δω ποιος ειναι.

Ελπιζω να σας αρεσε και πειτε μου αν θελετε νεξτ ή αλλιως να το σταματησω
Vote pliz💘💘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 17, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LOSE YOUR MIND (H.S fanfic)Where stories live. Discover now