Eğer Gerçekten Aşık Olursanız Denizin Nekadar Mavi Olduğunu Anlarsınız..

105 21 4
                                    

Aşk insanın hayatı boyunca alabileceği en güzel hediyedir. Kim güzel bir hediye istemezki? Ama bu hediyenin içindekini görebilmek zaman alır bazen. Sanki sıkıca sarılmış bir paket gibi. Yada kutunun içinden kutu çıkarcasına. Kıymetini bilmek gerekir bu hediyenin. İçinde kırılacak bişey var hassas olmak gerekir. O kadar hassasdırki elde tutmak yürek ister. herkes beceremez bunu taşımayı. Kimi sert davranır kırar kimi umursamaz çöpe atar ama unutmamak gerekirki bu hediye ömrümüzde aldığımız en güzel hediyedir ve sadece bir kez gelir bu hediye. Keşke gelen bu hediyenin aynısını gönderebilmek kolay olsaydı. Çok zor. Çünkü bazen alınmaz bu hediye istenmez. Belkide aynısını bir başkası vermiştir ona. Özetleyecek olursam insanın başına bir kere gelir aşk.. ya karşıdakine hissettireceksin yada vazgeçeceksin bu sevdadan. Kolay değil biliyorum. Hele unutmak hiç değil. Beni sorarsanız keşke sadece beni seveni sevseydim. Çok gördüm seviyorum deyip bırakanı. Çok gördüm bırakmam deyip fırlatanı. Aşk oyuncak olmuş ellerinde. Aslında böylelerine aşk kelimesini kullanmamak lazım. Bilmezler bu ağır kavramı. Eğer gerçekten seviyorsanız uğraşın bırakmayın sakın. Bırakırsanız birdaha tutamazsınız. Kalbe gömmeyin sevdayı. Sevdiği bakışlarından anlaşılır zaten. Gitmesine izin vermeyin. Eğer giderse unutun. Unutun gidenleri gidenler dönmüyor geri.. DOĞRU KİŞİYE AŞIK OLUN...

Denizlere AtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin