Bölüm 1 "arkadaşlık"

58 3 6
                                    

O gün içimde bir sezgi vardı.sanki yalnız, tek başımaydım. Tenefüs zili çaldığında busenin yanına gittim.O da benim gibiydi düşünceli... Okul bahcesine cikip sohbet etmeye basladik. Gözleri doldu ve ağlamaya basladi.Onun bu haline çok üzülüyordum. Ailesi yurt dışındaydı. Buse halası ile birlikte kalıyordu.Tam iki yıldır... Ailesi onu evlat olarak görmüyordu. Ve bunu buseyi halasinin yanina bırakip yurt disina giderek yaptilar. Buseyi teselli etmek istiyordum ama bunu yapamıyordum. Bi şey bana engel oluyordu. Zil çaldı ve sınıflara girdik.Ders matematikti.Kendi ailemi düşündüm de ne kadar şanslı olduğumu anladım.Birden hocanın "Hale"demesiyle irkildim. Tahtaya baktıgımda problem vardı. Anlaşılan soruyu çözmem gerekiyordu.Benim için kolaydı. Çünkü matematiğim iyiydi.soruyu çözdükten sonra yerime oturdum.Daha sonra zil çaldı. Ve tam sıramdan çıkacak iken arkadan sarı saçlı bir kız bana çarparak sınıftan çıktı. Sinir olmuştum. Zaten itici bi suratı vardı. Sınıftan çıkarak Busenin yanına gittim.Buse servisle gidiyodu bende yürüyerek gidiyordum.Okul bahçesine indik.Birbirimize sarıldık. Buse servise bindi.Bende yürüyerek okuldan uzaklaşmaya başladım. Birden bire bana çarpan kız önüme çıktı. Ve yanında bi kaç kız daha vardı.beni öldürecekmiş gibi bakıyorlardı.Az da olsa tırsmıştım. Bunlar benden ne istiyorlardı.
Ve soonnnnn!!!!!

IHANET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin