Tuvalete gittim . busenin yüzü boyanmış saçı dağınıktı. ağlıyordu. Hemen yanına gidip gözyaşlarını sildim.bu kadarı çok fazlaydı. O kızlar kim ya ve benden ne istiyorlar diye sordu ve bu kızlar senin sınıfındaydı dimi diye ekledi.bende evet bizim sınıftalardı ama tanımıyorum dedim . bunu ona diyemezdim.üzülmesini istemiyordum. ama o kızlar bu sefer buseye zarar vereceklerdi.ne yapmalıydım hiç bilmiyorum. ama çözüm bulmalıydım.Buse yüzünü yıkadı. Bende saçını topladım. Ve tuvaletten cıktık.O kızla konuşmam gerekiyordu. Başka yolu daha olmalıydı. Buseye zarar gelmemeli ve benimde bu okuldan gitmemem gerekiyodu. Zaten gitmekte istemiyordum. Buse sınıfına gitti. Bende bahçeye çıktım. Tabiki o kızla konuşacaktım . bi bankta oturuyorlardı . yanlarına gittim. Bide erkek vardı yanlarında kızın sevgilisiydi galiba . bana baktı herkes .kızın yanına gittim. Adı çağlaymış. Sevgilisi bana bakarken kız kolumdan az öteye çekiştirdi. Ne diyosun arkadasına yaptıgımı begendinmi? Dedi alaylı bi sekılde.Okuldan kaydimi aldirmayacagim ve sende buseye dokunmayacaksin dedim sinirli bi sekilde . Ne zamandan beri bana emir veriyosun diye karşılık verdi. Hala okuldan kaydını aldırmamışsın . Bu ne cesaret kızım. Kendini ne zannediyosun dedi.Ama neden diye sordum. Yine cevap vermedi. Naptım ki onlara ben... Yine öğreneceksin dedi ve bana bir teklifte bulunacagını söyledi. Ne teklifiydi bu diye düşünürken oynamaya cesaretin var mı? dedi....
Soonnn !!!!