MINE ÄRA

219 26 6
                                    

Kui ma raskest hoobist toibunud olin siis kuulsin et keegi sahkerdab mu toas . "jah palun pane mu kotid sinna" juhendas üsk tuttav hääl ... see oli ... See hääl oli ju mu klassivenna Markuse oma ! Hüppasin hop-hop püsti ja jõllitasin teda kurjalt  " ou mida sa mu toas teed ja miks sa enda kodus ei ole ?? " ütlen ma " mu vanemad surid eile ära " vastas poiss ja langetas pea . Nüüd tundsin veel süümekaid et ülbasin kuigi tal vanemaid said surma ja nüüd ta lastekodus minyga ühes toas . Ta oli isegi suht nummi .

"sa kaarte ei taha mängida v ? " küsis ta loomulikult nõustusin kohe ! See oli nii nunnu sest ta lasi mul kogu aeg võita ja me naersima ja räme lõbus oli . Korraga hakkas Markus mind kõditama ja me lendasime mu voodisse pikali !!

A Markusel ei olnud särki seljas ja see mutt kes lastekodus korda hoidis läks koridoris mööda ja te ei tea kui kahtlaselt ta vaatas hilje. m irvasime mõlemad pikalt üle selle 

See vist ongi armastus

Ühel hetkel ütles Markus " Tracy mul on nii hea meel ,  et olen su avastanud . Ma ei pole pärast enda vanemate surma kedagi usaldanud ja sellepärast tahan rääkida just sulle oma saladuse.............................."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

OMG mis Markus ütleb ja kuidas meeldis ? vote comment sher

saatuse kätes (eesti keeles)Where stories live. Discover now