7 - keegi kolmas ilmund on me vahle ?! !

72 12 11
                                    

eelnises osas: " kas lähme lõpuni beibe ??? " (kui rassu oli suudlend jne ))

**  *

tracie : " omg minuga .??    "

" jah ole mu bae igavesti täna "

Vaadates Rasmuse silmi, leidsin oma südamele kodu. Tundsin, justkui puudutaks ta oma enese sooja käega mu hinge, ta silmasära oli sepistatud universumi kõige kaunimatest tähtedest. Ma vaatan teda ja ma oskan öelda - see on see inimene, kellega ma olen mõeldud täna ja praegu olema. Isegi, kui ainult hetkeks.

tracie :: " kas sul ... kondoomi on ?! " *pynastan* :ooo kas ma just küysisin seda???!? omk ei oleks tohtinf nüüd ta vb arvab et ma migi imelik. k'

rassu-musi hakas just midagi ütlema kui meid segas 






TELEFONI HELIN a kelle?? "KAS SUL KKEEGI TEIN E?" NUTSIN MA JA T AHTSIN ÄRA JOOSTA. ss aga nägin  et hops minu tele helises see oli markus wtf aga ok.

" marks : "ära tee seda tracy ma hiljem selgitan rass ple see kes sa arvad oet et on ma tulen sulle audiga järgi ära nuta " ma nutsin edasi aga njah mis teha :P x dd ''

marks tuli autoga järgi ja oli nagu tule autosse ja ss rass on nagu mis viga b by ja marks on nagu ole vait ja ma nagu mis asja mis toimub kui juba sõitsime ja siis mrks ei öelnud midagi ja ma nagu what

"MAREKUS MA TAHAN AUTOST VÄLJA KUI SA MIDAGI EI RÄÄGI MIKS TEED NII 2 nutsin ma.

" ei palun jää bby " ta

"  mis faki g bby mis sa ajad ????????!!!! ?? ""

"TRACY KUIDAS SA ARU EI SAA ET MA ARMSATAN SIND DRA AIU HÄLVI G"

"DRA ISE OLED WTF " NUTSIN MA EDASI JA "MIS ARMASTAD Sa M VEND "

Markus ohkas ning nägin ta silmades pisaraid sillerdamas. Jäin vaikseks, tundsin, kuidas süda pitsitab. Korraga ei tahtnud ma enam midagi öelda. Ma teadsin, mis tal öelda on, aga ta pidi seda ise tegema. Ta ei saa seda minu õlule panna!

"Tracy, ma valetasin. Ma pole su vend..."

'-'-'-'s-___ˇ----------------------------- :3 -----

hei mis arvasite ja pikk vahe oli sees aga see oi nagu collab kind of või ma oma sõbraga kirjutasin aga sassu ei ole enam siin profiilil aga vahet ple :p. uus osa kui VOTE VMNT sHARE





You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 26, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

saatuse kätes (eesti keeles)Where stories live. Discover now