Tring tring tring
Pff rot wekker ik sloeg op dat ding en hij viel op de grond . Oeps.... Ach ja komt later wel! Nu snel mijn make-up doen en opfrissen en tas inpakken en wachten op de taxi. Toen ik klaar was met mijn make-up en opfrissen en alles pakte ik mijn tas in,zoveel had ii niet nodig alleen mijn woordenboek van Engels en Nederlands,etui,mobiel en oortjes voor de muziek en niet te vergeten mijn make-up tasje . Zo dat was het wel. Toet toet o de taxi! Ik pakte mijn tas en haastte me naar de deur. "Hee EsmeeAnne! Goed geslapen?" Ja hoor antwoordde ik droog. Ik ga eff leren zei ik. Ik pakte mijn oordopjes en deed ze in en zette het nummer van 5sos op She looks so perfect. Ik pakte mijn boek believe believe believe wie belt me nu weet zo vroeg pff ik kom nooit aan leren toe! Zonder te kijken wie het was nam ik op (R=Rein en EA= ikzelf )EA: Wat?!
R: zo hee ben je ongesteld ofso?
EA: kop dicht rein
R: haha sorry ik wou je alleen even succes wensen met je examens.. Zenuwachtig?
EA; wat denk jezelf? Ja natuurlijk ben ik zenuwachtig! Ik ben totaal niet goed in wiskunde !
R: komt goed dat kan jij! Geloof is een keer in jezelf
R: helpt het als ik een liedje zing?
EA: Uhhmm nouja het kan niet kwaad denk ik haha
R: okee o shit ik zou heel graag een liedje zingen maar ik ben op school en ik heb me verslapen !
EA: sukkel!
R: wacht!
En hij legde neer.. Lekker dan!
Er kwam een FaceTime oproep binnen van rein
EA: hee rein
R: hee okee ik fiets nu naar school maar ik kan wel gewoon FaceTime
EA; oke
EA: o ik ben nu al op school ik spreek je hah succes met je examens!
R: jij ook! En zet hem op hé!
Ik zei de chauffeuse gedag en ik liep de school in en ik liep naar mijn vriendinnen groepje niet dat ik veel vriendinnen had maar ik had 1 goede.
Heey Esmay ook zo zenuwachtig voor je examen??? "Jaa best wel ja " we moesten allebei een andere kant op we wensten elkaar nog succes en liepen het lokaal in . "Pak allemaal jullie spullen 2 potloden en 1 gum en woordenboek ik deel de papieren uit" zei de leraar. Ik pakte mijn spullen en wachtte op de examen. Vandaag had ik wiskunde mijn slechtste vak. "Succes allemaal " ik pakte mijn pen en twijfelde bij heel veel sommen . Uit eindelijk was ik binnen 10 min klaar. Nu wachten op mijn moeder want als je je examen af hebt mag je naar huis. Toen ik thuis was pakte ik mijn boeken voor de volgende dag. Nederlands dat was wel mijn beste vak. Dus daar hoefde ik niet al te hard voor te leren.
R: yooooo
EA: hoe durf je via mijn laptop mij op de Skype te bellen zonder toestemming haha en je stoort eigenlijk
D: yooooo
Ik zuchtte..
R: wat doe je dan?
EA; ik leer voor mijn examen Nederlands morgen!
R: Oja sorry haha maar ik wou even zeggen dat we binnenkort een optreden hebben kom je ook?
EA: i don't know. Niet als het in mijn examenweek is
D: ow nouja desnoods ontvoeren we je
EA: heel lief van jullie jongens maar ik moet echt leren nu
R: OKEY beye
D: beye
EA: doeii
Volgende week kreeg ik de uitslag spannend....Okee dit was het al vanmiddag schrijf ik verder! Zal ik vanmiddag hoofdstuk schrijven over de dag van Rein&Daan? Of over Jacqulien?
Jullie mogen kiezen! Laat het achter in de reactie!
FOLLOW ?
VOTE?
Comment?
Xxx EA 😘
JE LEEST
The real life ft Mainstreet
FanficHee lieve lezers, In dit boek schrijf ik hoe de dag is gegaan maar niet zomaar een dag natuurlijk..! Rein,Daan,Owen en Nils Ook wel bekend als "mainstreet"zijn mijn vrienden en in dit boek schrijf ik dingen erover hoe hun dag zelf is gegaan.. Hoe ik...