Kami szemszöge:
Amint felkeltem felálltam és körbenéztem a szobában, komfortos volt a berendezés, inkább a középkorra jellemző, megspékelve modern felszereléssel. Rajtam kívül láttam a szobában még láttam 4 ágyat, az egyikben a nővérremmel. Amint felálltam kinyílt egy ajtó mire felébredtek a többiek. Egy sovány ősz szakállas ember lépett be.
-Jó napot. Az én nevem Dumblador , és ez pedig a Sárkány Akadémia. Én vagyok az igazgató. Azért kerültetek ide mert a ti képességetek volt a legmegfelelőbb a többi 16-17 éves tinédzser közül. Természetesen, ti csak a lány tanulók vagytok. Rajtatok kívül még 4 elsőéves fiú került idén az akadémiánkra. Természetesen minden évfolyamra 8 tanuló jár. Mit is mondjak... Üdvözöllek titeket a Sárkány Akadémián!-mondta mi meg tágranyílt szemekkel bámultuk. Hirtelen megjelent mindenki ölében egy kicsi fekete könyvecske.
-Tessék, ezekből mindent megtudhattok. Egy óra múlva gyertek le a Nagyterembe, az ünnepélyes tojásválasztó ceremóniára. Ó jut eszembe.-mondta és adott mindenkinek egy térképet.
-Ez majd segít eligazodni az akadémián.-mondta azzal kiment a szobából, annyi időt sem hagyva nekünk, hogy megszólaljunk.
-Ha már így itt vagyunk, sziasztok az én nevem Adachi Kami, és titeket hogy hívnak?-kérdeztem az "ágyamom" ülve.Noel szemszöge:
Hát ez kész! Kapok egy levelet hogy "Gratulálunk! Önt felettük a Sárkány Akadémiára.", elolvasom, lefekszem aludni és reggel már az akadémián vagyis inkább a kollégiumban ébredek!!! Ez egy emberrablás. Na mindegy... Én keltem először (a szobában összesen 4 ágy volt az egyik az enyém a többin aludtak) szóval körülnéztem egy kicsit a szobában. Egy kolihoz képest elég nagy volt 4 ágy, 4 íróasztal meg hozzá szék, 2 fürdőszoba és az ágyak mellett egy-egy kis párna (mint később kiderült a sárkánytojásnak). Mikor a többiek is felébredtek bejött egy szakállas öregember és elkezdett magyarázni valamit az évfolyamokról meg hogy elsőben (ahol most én vagyok) összesen 8 gyerek van, még valami olyasmit is mondott hogy egy óra múlva menjünk a "nagyterembe" és ott majd kapunk egy sárkánytojást amit fel kell majd nevelnünk. Mielőtt elment adott egy fekete könyvet meg egy térképet. Őszintén szólva nem igazán figyeltem arra amit mond. De a könyvet rögtön elkezdtem olvasni és van benne pár érdekes dolog.Aino szemszöge:
Fel álttam az ágyról, oda mentem a szoba közepére, és megszólaltam. - az én nevem Aino. Adachi Aino. - majd Kami-ra mutattam. - Ő a húgom. Csak őt ismerem innen. - vissza mentem az ágyamhoz, és leültem rá. A másik két lány furcsán nézett engem, ezért inkább elkezdtem olvasni. A könyvben leírtak mindent, hogy miért kerültünk ide, és elmagyarázták azt is, hogy ez milyen hely. Írt a sárkányokról is. Amikor megtudtam hogy lesz egy kis sárkányunk, majdnem kiugrottam a bőrömből. Mindig is imádtam az ilyesféle misztikus dolgokat. Amikor befejeztem az olvasást, láttam, hogy már csak öt perc van hátra, így gyorsan felpattantam, és szóltam a többieknek, hogy menjünk. A térkép, amit kaptunk, kiismerhetetlen volt. Pedig én elég jól értek a térképekhez, de ez már nagyon bonyolult nekem us. Na, mindegy. Mikor megérkeztünk a terembe, már mindenki ott várakozott a kezdésre. Volt egy széksor, amire azt írták, hogy elsőévesek. Leültünk, majd elhallgattunk, ugyan is az igazgató jött, hogy beszédet mondjon, és megnyissa a hivatalos tojás átadó ünnepséget.
YOU ARE READING
My Life With My Dragon (Hun)
RandomBetekinthetsz pár fiatal meghökentő életébe. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Egy hely ahová a diákok járnak, de nem mindennapi az iskola mert a bekerüléssell együtt egy misztikus tojás jár. Nem tudod először mi lesz a sorsod de ha vállalod a kalandokat az...