aşka dürbünle bakma ^.^

8 2 1
                                    

kalbim sıkışmıştı. tek kelime ile sevdiğim çocuğu o şırfıntı ile yan yana görmek bana bir bakıma acı vermişti. nasıl olabilirdi? çok mu güzeldi? nasıl olur da her istediği erkeği elde edebilirdi ki? belki bu onun tabiatında saklıydı. ancak onca seçenek varken -ki seçenekler oldukça yakışıklı.- neden benim 'erim' dediğim erkeğe striptiz yapıyordu ki? tam anlamıyla striptiz sayılmazdı elbette. sonuçta okul bahçesindeyiz ve bende sınıfımda cam kenarına geçip dürbünle onu inceliyordum. burada yanlış bir şey yapan varsa o da sadece bendim. ama emin olun ki o kız eğer okul bahçesinde olmasaydı, erime striptiz yapabilirdi.

Ceyda elini hızla omzuma indirdi. '' ne yapıyorsun be?'' diye sormadan edememiştim. ''hocalar gelince ne yapacağız anlamıyorum ki? elinde dürbün ile sapık gibi milleti röntgenliyorsun. neticede bu bir suç.'' ona aldırmadım gözümü dürbünden ayırmadan konuşmaya devam ettim. ''milletin özel hayatını araştırıyorum. anlamıyorsun.. ben doğuştan dedektifim.'' dedim. ceyda anlam veremeyen bakışlar atarak sırasına oturdu. ''bu sapıklık için çok hazırlandınmı diye merak içindeyim.. hayır yani şu pazada satılan 3-5 liralık kardeşime aldığım dürbünlerle baksan tamam. ama... sen askeri dürbün ile gelmişsin yahu!!''


''ceyda neticede her Türk asker doğar.'' evet bu bir savunma sayılmazdı ama şimdilik onu susturabilirdim. hala ona bakıyordum. o güzel kahverengi gözlerine.. aslında amber ve ela karışımı olan gözlerine. dağınık saçlarına, ve tam anlamıyla asaletine. etrafı bir ışık timsali aydınlatıyor, insanların sapkın bakışlarına kurban oluyordu. özellikle yanında ki şırfıntı... beni çok rahatsız ediyordu. onu taciz edeceğim saniyeleri bekliyordum. tacizden kastım çantasının içe uhu dökmek, ve ona yere düşmüş bir çikolata dilimi ikram etmekti. ben iyi bir insanım işte... bunu bir ergen kız yüzünden gölgeleyemezdim. 

''kanka! sana şunu demeyi unuttum ya. bu rüya ile mahmut çıkıyorlarmış! bende şaşırdım... eğer birgünlüğüne bu sınıftan biri olsaydım rüya olup mahmut a iyi davranırdım... kız çok kötü sende biliyorsun.'' dürbünden gözümü ayırmayıp kuru bir hı-hı diyebilirdim ama bende şaşmıştım. ''haklısın benim kafama takılan nokta, bu rüyanın davranışları! kesin yaz tatilinde bırakacak mahmutu... sinsi pislik, sarı peynir.'' ceyda omuz silkip göz devirdi. ve kafasını sıraya gömdü. bende omuz silkip dürbüne baktım. my love, bana bakıp gülüyordu! bbu-bu imkansızdı nasıl beni farketmişti!? bana alaycı bir tını ile odaklanmışdı.! şok ile dürbünü indirdiğimde gördüğüm görüntü... çığlık atma isteğime sebep olmuştu!


tüm okul bana bakıyordu. hemde herkes özellikle benim düzeyimde 12. sınıf öğrencileri.. başta sevdiğim çocuk herkes buraya öylece bakıyordu ... ve .. GÜLÜYORLARDI! bu rezillikten öte bir şey değildi... etrafta ''oha la ışıd gibi one lo askeri dürbün.''  ''lütfen gençler özel hayat yaneğğ.'' ''aq göremiyorsan gözlük al.. dürbün çok fantastik abe.'' gibi sesler yükseliyordu.. kimileri telefonlarını çıkarmıştı! hemen pencerenin önünden uzaklaştım. ve ceydayı ezerek tuvalete doğru kaçtım.  tüm okula rezil olmuştum... zaten sabrinin deplasmanı kadar düzensiz olan sosyal hayatım iyice eksilerde yer edinmişti. hızla aynaya doğru gittim ve kendime baktım.! ancak gördüğüm görüntü en büyük rezillikti! gözlerimin çevresi siyah bir halka ile çevriliydi..! belli ki dürbünden bulaşmıştı. kendime bir tuvalet kabini seçerek bir hışımla oraya akın ettim.

bunu yaptığım anda ise tuvalet kapısı açıldı ve kahkaha atan bir yığın kız tuvalete doluştu... ''ahah! dayanamıyorum rezilliği gördünüz mü?'' tuvalet kabininden sessizce tırmanarak  yukarıdan onları izledim. ''ahaha! kızığm! bütün okul gördü ya bu daha ne ki onu mahvedeceğiz lisesinin son senesi iğrenç geçecek!'' sarışın saçları ensesinde olan kız ise devam etti. ''hak etti ama Allah aşkına! o çocuğa aşık olması büyük hataydı...''laflarına devam ederken kendine allık sürüyordu. esmer olan ise rujunu tazeliyordu iki tane daha kız vardı ama hiç konuşmuyorlardı. ben mi? hıh. bende bir ayağım kapının kulpunda iken kapının üstünden gizlice onları dikizliyordum. ''bir kere o güç denen kız nasıl olurda kendini  kaya emin rüzgarcı ile eş değer görür ki? ondan hoşlanmanın baki cezası bu işte..! ayrıca amira da bu planı yaparak çok iyi etti..'' ardından ise büyük bir kahkaha tufanı koptu.


amira diye bahsettikleri kız benim erime striptiz yapan o kızdı! ve güç ise benim adımdı! bu okulda güç isimli biri eminim ki yoktu! benim hakkımda ne konuşuyorlardı ki! olanlara kulak kabarttım. tıpkı bir alpha gibi... esmer olan ekledi. ''aynen ayol! o kızın dürbününe siyah boya sürmek çok iyi oldu. amira herşeyi ayarlamış.. e haliyle herşeyi çarşafına göre düzenlemiş... planı çok iyiydi aşşağıdan milletin dikkatini ona çekti.!''  o tam bir SİNSİRELLA KAŞARIYDI. çığlık atarak kabinden çıktım. 

''yılağğğğnnnn! çatallı dil!! tıss.'' diyerek kızın üstüne doğru gittim. ani bir panik ile kapıya doğru koştu. ancak ben ondan önce kapı kulpuna yetiştim. ''seni şuan ciddiye almak isterdim ama o gözündeki şeyle pek olmuyor!'' dedi. ve arkadaşları bir anda beni tuttu. o konuşmayan iki kız beni tutarken sarışın kız ağzıma bir bez dayadı. ben daha ne olduğunu anlamayıp gözlerim keskin koku sayesinde kararırken, kafama bir çuval geçirildi....



BU BÖLÜMDEN SONRA ASIL HİKAYEYE GİRİŞ YAPACAĞIZ UMARIM OKUMAKTAN KEYİF ALMIŞSINIZDIR. DAHA UZUN BÖLÜMLER YAZACAĞIM. ^.^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kirli geçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin