Šikana pokračuje a je to horší.

89 7 4
                                    

Pohled Kristy:

Jsem tak šťastná že máme přátele,ale znepokojuje mě ta noční můra co jsem měla,protože když mám noční můru tak se vyplní.Snažím se na ni nemyslet,ale nejde to.Zase se může chodit do školky.Chodí tam i naši nový kamarádi.Takže šikanují i je.Snažíme se jim bránit,ale je to ještě horší.Tákže se nebráníme.....tolik.Jakub Vincenta a mě kvůli tamtomu incidentu nenávidí ještě víc a ještě víc nás šikanuje.Venku jsme si udělali mini SuperStrar.Zrovna jsem si zpívala FNaF song v češtině když k nám přišel k nám Kuba. ,,Co pak je to za tu hroznou písničku co zpíváš?" zeptal se Kuba.Se Sašou jsme se zvedli,ale ostatní nás přinutili si zase sednout.Vždycky když někdo řekne něco špatného na FNaF tak mám chuť mu rozbít obličej i Saša.Jsem na FNaF strašně háklivá nevím jak Saša,ale já strašně (Tohle mi můj kámoš dělá naschvál říká že FNaF je debilnost a tak já se naštvu on si myslí že mu nic neudělám,ale vždycky ho podrápu,protože mám ostrý nehty. :D). ,,FNaF song.Blbečku." řekla jsem a to poslední slovo neslyšitelně zašeptala.

Time skip: Před školkou.Čekáme na tátu.

Před školkou mi vždycky děláme blbosti nebo alespoň od té doby co jsme se seznámili.Kuba a spol. k nám přišli. ,,Ale,ale kohopak tu máme." řekl Kuba.Kéž bych u sebe měla něco čím bych ho mohla bouchnout.Mohla bych mu dát pěstí,ale moje síla...No nevím jestli by mi to nevrátil a ještě bych dostala větší. ,,No máme tu blbečka obecného." zašeptala jsem.No asi to kuba slyšel,protože mi dal facku a já spadla na zem. ,,Nech ji být." řekl Vincent a Marion najednou.Kuba se blbě usmál a jeho "kamarádi" Vincentovi a Marionovi dali ruce za záda a drželi je. ,,Óo tady někdo chrání svoji sestru a tady se někdo do jeho sestry zamiloval." řekl Kuba posměšně.Kuba mě kopl do břicha a já zaskučela bolestí.Kubovi "kamarádi" začali kopat i ostatní. ,,Je nechte být kopejte do mě,ale je nechte." řekla jsem. ,,Počkej zamyslím se.Dobře." řekl Kuba.Všichni začali kopat do mě.Skučela jsem bolestí. ,,Její otec!Musíme zmizet." řekl někdo.Všichni zmizeli a já se snažil postavit.Vinnie mi pomohl a dokulhala jsem až k autu.Všichni jsme nasedli,protože dneska spí všichni naši kamarádi u nás.Dokonce i máma souhlasila!Budeme spát v obývákuJeště táta pozastavoval u domů našich kamarádů aby si vzali věci o budou potřebovat.No,ale máme jen 5 matrací takže musíme spát po dvou.Marion si mě požádal jestli by mohl spát vedle mě.Vedle Vincenta spala Saša.Vedle Mika Terka.Vedle Tayllor Jeremyho.Fritz a Scott spali na zemi,protože nechtěli spát na jedné madraci vedle sebe.


Pokračování příště.

Vím je to krátký,ale lepší než nic ne?Přespávání chci nechat na příští kapču. ;) Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ČUS.


Life of Purple Guy and Purple-Pink GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat