TANITIM

38 4 2
                                    

Merhaba,ben Masal size ilk öncelikle hayatımı anlatmak istiyorum. Ben 1 yaşındayken babam kötü yollarda olduğu için öldürülmüş yani babasız büyüdüm annem deseniz babamı hiç sevmezmiş herkes öyle söylüyor zaten babamın mevlidinde zil takıp oynaması eksikmiş. Anlıycağınız ben bir gecelik hata sonucu meydana geldim annem yoksa beni doğurmaya hevesli değil. Babam deseniz ölmüşün arkasından konuşulmaz ama artık yapıcak bişey yok ilk doğduğum zaman beni kucağına dai almamış bile yani kısacası babam ölmüş annemde beni başkasının eline bırakıp bir adamla kaçmış şimdi bana diyeceksiniz ki " çok yazık,acıdım" falan acımanıza gerek yok ben böyle daha mutlu olduğumu düşünüyorum 2 psikopatın elinde kalmadığım için hem kimse hayatıma kolay kolay karışamıyorda. Beni bi yaşlı teyze büyütmüş beni çok sevmiş dediklerine göre annem beni ayla ablanın kucağına bırakmış ama yaşlı teyze ayten abla ayla ablanın kucağından alıp ben bakarım demiş ve bana o bakmış. Ne yalan söyliyim onla mutluyum zaten ailem' le ilgili herşeyi bana o anlattı. Beni okula o yolladı berlkide onun sayesinde bu kadar başarılı oldum. Neyse fazla uzatmıyım ben sarı saçlı(bazen saç rengimi degiştiririm),mavi gözlü, zayıf, uzun boylu bir kızım herkes güzel olduğumu söyler küçüklükten beri,hatta lisedede herkes peşimdeydi ama ben 1,2 kişiyle çıktım onlarda okulda adı geçen çocuklarda ama şimdi 19 yaşında üniversiteli genç bir kızım 2 gün sonra okul başlıyor ve ben ankarada bütün geçmişimi bırakarak izmire gidiyorum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benimkisi PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin