Chap1

107 13 0
                                    


Di Rmh Sana..

"Appa..Nnti Sana nk skolah kat mana?"tnya Sana kpada Appa nya..Almaklumlah..Org bru pindah kat Korea kan.."Kat Seoul Highschool..Kwn Appa pengetua kat sana.."blas Appanya..Sana hnya mmpu menggangguk kplanya..Sebernanya dia tidk mmpu meninggal kwn baiknya kat Skolah Jepun nye dlu..Dia berhrap dia menemui kwn yg baik belaka kat skolah tu nnti..Sana pun memasuk dlm blik nya lalu tido..

Keesokkan hari nye..

Sana bngun dan sebagainya nk disiapkan..

Skip(sorry tetiba skip)

Sana hnya berjln kaki ke skolah nya krna skolah ngn rmh nya dkat jer..Hnya 5 cm(main hentam jer XD) ..

Seoul Highschool

Sana sdh smpai di skolah nya..Mulut dia ternganga krna dia terkejut dgn skolahnya yg besar..Tetiba ada seseorng menegur nya.."Hai??Awk bdk bru ker?"tnya org itu..Sana terkejut lalu menutup mulut nya..//Hish..Kcau line btul aku nk tngok skolah ni*dlm hati Sana*//"Hai..Yer..Sya bdk baru.."Blas Sana.."ooo..Hai..Sya SinB"knl SinB.."oo.Hai sya Sana from Jepun"blas Sana.." Dri jepun?Wow"Truja SinB..
Tetiba..
"Hoi!!SinB!!"Jrit Seorang lelaki.
Sana dan SinB pun melihat siapa yg memanggil SinB tdi..
Org itu ialah.......


Sorry..Terlalu pndek..Mgkin mlm nnti klau sya rjin sya akn update pnjang..Mybe....

★Vote
☏Comment

Kingka Falling In LoveWhere stories live. Discover now